اعطای تسهیلات ویژه برای برگزاری مراسم‌های مذهبی در محرم به صورت غیرحضوری

در حال حاضر با توجه به نزدیکی به ایام محرم و برپایی مراسم‌های مذهبی، یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های سازمان‌های دولتی و غیر دولتی، معطوف برگزاری مراسم‌های مذهبی طی دهه اول محرم به صورت غیرحضوری و آنلاین شده است.

در این راستا سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی “ساترا” با توجه به نزدیکی به ایام محرم و برای پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا، از اعطای تسهیلاتی به رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر و همینطور اینترنت رایگان برای کاربران در ایام محرم خبر داد.

روابط عمومی ساترا به تازگی طی اعلامیه‌ای از همکاری با شرکت‌های ارائه دهنده خدمات دسترسی به منظور ایجاد تسهیلاتی برای انتشار برنامه‌های مذهبی در ایام محرم به صورت آنلاین خبر داد. این سازمان با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اعلام کرد که  زیر ساخت‌های لازم برای برگزاری آنلاین برنامه‌های مذهبی را تدارک خواهد دید.

سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی به دنبال آن است تا کاربران در دهه اول محرم به آسانی و با پهنای باند رایگان از محتوا و برنامه‌های هیئت‌های مذهبی بهره‌مند شوند.

پیش از این شرکت ابر آروان نیز از ارائه تسهیلاتی مانند در اختیار قرار دادن پلتفرم زنده خود به هیئت‌های مذهبی به جهت ایجاد بستری مناسب برای برگزاری غیر حضوری مراسم محرم 99 خبر داد.

این مجموعه با توجه به دغدغه‌های بهداشتی که در خصوص سلامت مردم کشورمان وجود دارد، اعلام کرد که پلتفرم استریم تحت وب با امکان پاسخ دهی به تعداد نامحدودی از کاربران را طی دهه اول محرم به هیئت‌های مذهبی اختصاص خواهد داد. متقاضیان استفاده از این پلتفرم می‌توانند درخواست خود را به  sales@arvancloud.com ارسال نماید.

طی روزهای آتی اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتشار آنلاین مراسم توسط سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی و ابر آروان منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH