تصاویر و ویدیو‌های منتشر شده درباره محصولات جدید سامسونگ در رویداد 2020 Unpacked را مشاهده کنید

تنها یک روز به رویداد 2020 Unpacked سامسونگ باقی مانده است. این شرکت فردا از اسمارت‌فون‌های پرچمدار سری گلکسی نوت 20، تلفن‌های تاشو جدید، یک ساعت هوشمند و یک تبلت رده‌بالا رونمایی خواهد کرد.

پیش از این نیز تصاویری از همه این دستگاه‌ها منتشر شده بود. اما تصاویر جدیدی از این محصولات به دست ما رسیده است تا آشنایی بیشتری با آن‌ها داشته باشیم. در تصاویر زیر که توسط Evleaks، افشاگر معروف منتشر شده، اسمارت‌فون تاشو گلکسی Z فولد 2 5G را در رنگ‌های موسوم به Mystic Bronze و Mystic Gray مشاهده می‌کنید.

تبلت‌های جدید سامسونگ گلکسی تب اس 7 و اس 7 پلاس نیز بخشی از رویداد Unpacked هستند. این تبلت‌ها از قلم S-Pen پشتیبانی می‌کنند و سامسونگ قابلیت‌های زیادی برروی این قلم اجرا کرده است. همانطور که در ویدیو زیر مشاهده می‌کنید، این تبلت‌ها علاوه‌بر پشتیبانی از قلم هوشمند از یک صفحه‌کلید هم پشتیبانی می‌کنند. کاربران اسمارت‌فون گلکسی Z فولد 2 هم می‌توانند با خرید این قلم تجربه متفاوتی هنگام استفاده از یک تلفن تاشو را داشته باشند.

 

شما می‌توانید در ادامه تصاویر تبلت‌های جدید سامسونگ را با جزییات و کیفیت بیشتری مشاهده کنید:

در آخرین مورد نیز یک ویدیو از طرف اپراتور مخابراتی AT&T به بیرون درز کرده است که ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 3 را به نمایش می‌گذارد. از آن جایی که این ویدیو توسط یک اپراتور مخابراتی منتشر شده است، می‌توان با اطمینان کامل گفت که ساعت جدید کره‌ای‌ها از اتصال LTE (سیم‌کارت) نیز پشتیبانی می‌کند. در نتیجه، شما می‌توانید بدون متصل کردن آن به یک تلفن از امکانات ساعت هوشمند خود بهره‌مند شوید.

 

در ادامه این ویدیو به قابلیت‌های حاشیه چرخان ساعت، دستیار صوتی و تبدیل گفتار به متن اشاره شده است. ویژگی‌های مرتبط با سلامتی کاربر نیز در این ساعت ارتقا یافته‌اند. چندین ویدیو دیگر درباره ساعت هوشمند سامسونگ منتشر شده است که در ادامه می‌توانید یکی از آن‌ها را مشاهده کنید. در ویدیو زیر نحوه شخصی‌سازی صفحه اصلی ساعت شرح داده شده است:

 

روز گذشته نیز چند ویدیو تبلیغاتی از اسمارت‌فون‌های سامسونگ گلکسی نوت 20 و نوت 20 الترا به بیرون درز کرد که می‌توانید آن‌ها را از طریق این لینک ببینید. رویداد 2020 Unpacked سامسونگ روز چهارشنبه 15 مرداد در ساعت 18:30 (به وقت تهران) به صورت آنلاین برگزار می‌شود. برای نحوه مشاهده این رویداد آنلاین از این لینک استفاده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH