سامسونگ از گلکسی نوت 20، گلکسی Watch3 و Z Fold2 رونمایی کرد

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز اولین مراسم رونمایی کاملا مجازی خود را در کره جنوبی برگزار و طی آن مجموعه‌ای جدید از دستگاه‌های قدرتمند را معرفی کرد. در این مراسم پنج محصول جدید رونمایی شدند که به کاربران قدرت خواهند داد تا در دنیای پرتغییر امروز براحتی فعالیت‌های مورد علاقه‌شان را انجام دهند: گوشی‌های هوشمند گلکسی Note20 و گلکسی Note20 Ultra که قدرتمندترین اعضای خانواده نوت سامسونگ تا امروز هستند؛ تبلت‌های Tab S7 و Tab S7+ که برای خلاقیت و بهره‌وری طراحی شد‌ه‌اند؛ ساعت هوشمند گلکسی Watch3 که مجهز به پیشرفته‌ترین قابلیت‌های حوزه سلامتی است؛ هدست گلکسی Buds Live با طراحی زیبا و ارگونومیک با کیفیت صدایی عالی و گوشی تاشوی گلکسی Z Fold2 که نسل آینده گوشی‌های هوشمند با بهینه‌سازی گسترده است.

دکتر تی‌ام رو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‌گوید «ما تا کنون هرگز تا این حد وابسته به فناوری نبوده‌ایم. اکنون در مواجه با چالش‎های فوق العاده جهان، با همین فناوری‌ها ارتباط خودمان را حفظ می‎کنیم».

او افزود «فناوری باید زندگی‌ را ساده‌تر و نه پیچیده‌تر کند. به همین دلیل است که ما پنج ابزار جدید را معرفی کرده‌ایم. هرکدام از این محصولات به تنهایی آنقدر قدرتمند هستند که عملکردتان را در کار و بازی به حداکثر برسانند. اما در کنار هم و به عنوان بخشی از اکوسیستم گلکسی، به شکلی با هم کار می‌کنند که بتوانید تمرکزتان را تنها روی آنچه بیشترین اهمیت را دارد، نگه دارید».

گلکسی Note20 و Note20 Ultra قدرتمندترین اعضای موجود خانواده نوت سامسونگ

سری گلکسی Note20 در واقع یک کارخانه بهره‌وری است که مانند یک کامپیوتر کار کرده و به شما امکان می‎دهد مانند حرفه‌ای‎ها بازی کنید. این سری دارای دو نسخه است: گلکسی Note20 Ultra که برای هواداران سری نوت طراحی شده که خواهان حداکثر قدرت و بهره‌وری هستند و گلکسی Note20 که برای جمعیت بزرگتر کاربران نوت طراحی شده که می‎خواهند بهترین بهره را از زمان خود برای کار و بازی ببرند. هردوی این محصولات با هدف افزایش بهره‌وری ساخته شده‌اند تا شما زمان کافی برای ارتباط با افرادی داشته باشید که دوست‌شان دارید.

قدرت کار

امروزه، به دستگاه‌هایی نیاز داریم که به اندازه ما انعطاف پذیر باشند تا بتوانیم به همان شکلی که می‎خواهیم کار، بازی و ارتباط خودمان را حفظ کنیم. با سری گلکسی Note20 می‎توانید بهره‌وری خود را یک پله ارتقا دهید. جدیدترین سری Note سامسونگ، روش کار شما را تغییر داده و به شما قدرت می دهد تا در هر زمان و هر مکانی کارهای بیشتری را انجام دهید.

اکنون ، در سری گلکسی Note20 ویژگی‌های جدید S Pen و Samsung Notes تجربه‌ای قدرتمندتر در اختیارتان گذاشته و برای انعطاف پذیری و راحتی شما از آنها در گلکسی  Tab S7و Tab S7+ هم استفاده شده است. رابطه قوی‎تر ما با شریک قدیمی‌مان، مایکروسافت هم باعث شده است تا سری گلکسی Note20 و کامپیوتر خانگی شما بتوانند براحتی با همدیگر کار کنند.

  • قلم S Pen پیشرفته: قلم پیشرفته S Pen که از قابلیت‌های همیشه محبوب در میان هواداران سری نوت سامسونگ است، بهترین تجربه نوشتاری را در اختیار شما قرار داده و به این ترتیب می‎توانید در هر زمانی ایده‎هایتان را یادداشت کنید. قلم S Pen در سری گلکسی Note20 دقتی مانند نوشتن قلم واقعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. پنج عملکرد جدید Anywhere در قلم S Pen باعث می‎شود مرور دستگاه‎تان، مثل برگشت به صفحه اصلی یا گرفتن اسکرین شات، بدون لمس آن و به سادگی یک چرخش دست ممکن شود.
  • تجربه‌ای انعطاف‌پذیرتر و مفیدتر از اپلیکیشن Samsung Notes: ما نیاز به ابزارهایی داریم که به ما امکان دهند در هر زمانی و روی هر دستگاهی بتوانیم کار کنیم. برای اینکه بتوانیم ایده‌هایمان را روی گوشی، تبلت یا ویندوز 10 کامپیوترمان پیاده‌سازی، ویرایش یا خلق کنیم، اکنون اپلیکیشن Samsung Notes مجهز به امکان ذخیره و هماهنگ‎سازی خودکار شده است تا دیگر هیچکدام از کارهایتان را از دست نداده و بتوانید هر کاری را دقیقا از همان جایی که آخرین بار رها کرده بودید، ادامه دهید و از دستگاهی به دستگاه دیگر منتقل شوید. این اپلیکیشن دستنوشته‌های بهم ریخته شما را به دستخطی زیبا تبدیل می‌کند. حتی اظهارنظر هم اکنون ساده‎تر شده و شما می‎توانید روی فایل‌‎های PDF یادداشت گذاشته یا بخش‌‎هایی از آن را هایلایت کنید. اگر همزمان با یادداشت گذاری، صدای خودتان را هم ضبط کنید، روی هر بخش از یادداشت را که لمس کنید، صدای مربوط به همان بخش برای شما پخش خواهد شد. با کمک سیستم جدید مدیریت پوشه‌ها اکنون می‎توانید همه این موارد را به سادگی سازمان‎دهی کنید.
  • کار هوشمندتر در دستگاههای مختلف: اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت اکنون با اپلیکیشن Link to Windows تلفیق شده و به شما امکان می‌دهد تا به سادگی و مستقیم از روی ویندوز 10 کامپیوترتان به اپلیکیشن‌های روی موبایل دسترسی پیدا کنید، بدون اینکه در جریان کارتان وقفه‌ای ایجاد شود. این یک روش ساده و راحت برای ارسال پیام، مدیریت نوتیفیکیشن‌ها، همگام‌سازی عکس‌ها و مدیریت تماس از روی ویندوز 10 کامپیوترتان است. شما می‌توانید اپلیکیشن‌های موردعلاقه‌تان را به نوار ابزار یا منوی استارت هم اضافه کنید تا دیگر نیازی به جستجوی رسانه‌های اجتماعی موردعلاقه‌تان و یا جستجوی گالری گوشی نداشته باشید. در ادامه امسال قابلیت اجرای چندین اپلیکیشن‌ در کنار یکدیگر روی ویندوز 10 کامپیوترتان نیز فراهم خواهد شد و بهره‌وری همه دستگاه‌های اکوسیستم شما افزایش پیدا خواهد کرد. به شکلی که اپلیکیشن Samsung Note با برنامه‌های Outlook و OneNote مایکروسافت هماهنگ شده و Reminder هم با outlook، To Do و Teams مایکروسافت هماهنگ خواهد شد تا هر چیزی که لازم دارید، در هر جایی که هستید، در دسترس کامل شما باشد.

قدرت در خدمت بازی

سامسونگ همکاری خود با مایکروسافت را به بخش بازی خانواده گلکسی Note20 اضافه کرده و بازی موبایلی را یک پله ارتقا داده است. اکنون می‎توانید در قدرتمندترین تجربه بازی موبایلی که تا کنون سامسونگ روی یک گوشی هوشمند ارائه کرده، غرق شوید و درهر جایی از صندلی خانه تا حیاط خلوت‌تان، در هر زمانی از روز، مانند یک حرفه‌ای بازی کنید. خانواده گلکسی Note20 ابزارهای حرفه‌ای را برای گرفتن عکس‌های فوق العاده، خلق ویدیوهای سینمایی و تجربه مولتی‌تسکینگ پیشرفته در اختیار شما می‌گذارد.

  • بازی‌های محبوب Xbox روی سری گلکسی Note20: از روز 15 سپتامبر و با استفاده از Xbox Game Pass Ultimate می‌توانید بیش از 100 بازی Xbox را روی گوشی یا تبلت خودتان و بصورت مستقیم از روی فضای ابری (بتا) اجرا کنید که شامل عناوینی مثل Minecraft Dungeons و Gears 5 هم می‌شود. تجربه بازی روی خانواده گلکسی Note20 با استفاده از Game Booster مجهز به هوش مصنوعی، بهینه‌سازی واکنش صوتی در اتصال بلوتوثی و نرخ بازسازی 240 هرتزی صفحه نمایش روی نسخه گلکسی Note20 Ultra یک پله ارتقا پیدا کرده است. علاوه بر این موارد، داشتن یک نمایشگر بزرگ و فراگیر در کنار اجرای روان و بازی در سریع‌ترین پردازنده موجود در خانواده گلکسی، باعث می شود تا سری گلکسی Note20 تبدیل به یک ابزار بازی حرفه‌ای در دستان شما شود.
  • فیلم‌سازی سینمایی: دوربین 8K سری گلکسی Note20 با نسبت تصویر 21:9 و سرعت تصویربرداری 24 فریم در ثانیه، رزولوشن فوق بالا و کیفیت تصویر حرفه‌ای را در اختیار شما قرار می‎دهد. برای گرفتن تصاویری سینمایی می توانید از قابلیت‌های حالت Pro Video مانند تنظیم حرفه‌ای فوکوس، صدا، میزان نور، سرعت زوم و تصویربرداری 24 فریم در ثانیه در حالت FHD استفاده کنید. همچنین می‎توانید روی سری گلکسی Note20 منبع صدا را هم کنترل کرده و میکروفون دریافت کننده صدا را متناسب با منبع خارجی‌تان تنظیم کنید تا صدایی را که می‌خواهید با بالاترین سطح شفافیت در اختیار داشته باشید. مثلا در صورت استفاده از هدفون‌های گلکسی Buds Live می توانید صدایی کاملا واضح را بدون کم کردن صدای پس زمینه در اختیار داشته باشید.
  • مولتیتسکینگ حرفه‌ای با سامسونگ دکس: برای اولین بار می‎توانید با استفاده از سامسونگ دکس بصورت بی‎سیم گوشی سری گلکسی Note20 خود را به تلویزیون هوشمند وصل کنید. در این حالت می‌توانید هر دو صفحه را بصورت همزمان مدیریت کنید، به این معنی که روی صفحه گلکسی Note20 خودتان به دوستان‌تان پیام بدهید و همزمان ویدیویی را روی تلویزیون هوشمند تماشا کنید.

میراث قدرت و عملکرد گلکسی

سری گلکسی نوت جایگاه خود را به عنوان یک گوشی بسیار قدرتمند کاملا تثبیت کرده است. و اکنون خانواده گلکسی Note20 این میراث را ادامه داده و قدرتمندترین گوشی Note موجود است که همه آنچه را در سری گلکسی می‎‎شناسید، دوست داشتید یا انتظار دارید، بصورت یکجا در اختیارتان قرار می‌دهد.

خانواده گلکسی Note20 مجهز به سریعترین پردازنده در میان همه اعضای خانواده گلکسی است. از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و بهترین تجربه موبایلی در آن استفاده شده، بدون اینکه در طراحی چشمگیر آن خللی ایجاد شود. هردوی گلکسی Note20 و گلکسی Note20 Ultra با رنگ‌های جدیدی موسوم به Mystic عرضه می‌شوند. تن رنگ‌هایی ظریف که با استفاده از یک افکت نوری خاص، در جایی که اثرانگشت یا لکه مانده باشد، تغییر رنگ می‌دهند.

برای اولین بار در سری نوت، گلکسی Note20 Ultra از نمایشگر بسیار دقیق و شفاف Dynamic AMOLED 2X با نرخ بروزرسانی 120 هرتز استفاده می‌کند که تصویری بسیار واضح را روی بهترین نمایشگر موجود در این سری به شما نشان داده و در عین حال بصورت خودکار، تنظیمات خود را متناسب با محتوای در حال نمایش تغییر داده و به این ترتیب میزان مصرف باتری را بهینه سازی می‌کند. با وجود باتری کاملا هوشمند و قابلیت شارژ فوق سریع، شما می توانید تنها در 30 دقیقه گوشی خودتان را تا 50% شارژ کنید.

پیشتازی سامسونگ در حوزه 5G توانسته است قدرتی مضاعف در انجام کارهای موردعلاقه‌تان در اختیار شما قرار دهد. با توجه به پشتیبانی گلکسی 5G از هردوی Sub6 و شبکه های mmWave خیالتان راحت باشد که با توجه به سرعت فوق‌العاده این اتصال، هرآنچه نیاز دارید تنها یک تماس انگشت با شما فاصله دارد. سری گلکسی Note20 همچنین اتصالی پایدار به شبکه‌های WiFi را با تاخیر بهینه‌سازی شده برای انواع خدمات استریم فراهم می‌کند. می‎توانید مطمئن باشید که سخت‌افزار و نرم‌افزار سری گلکسی Note20 با استفاده از پلتفرم Knox سامسونگ بصورت نقطه به نقطه حفاظت شده است.

با استفاده از تکنولوژی UWB برای اولین بار روی یک دستگاه گلکسی، قابلیت Nearby Share به سطحی جدید از اشتراک گذاری سریع و آسان روی گلکسی Note20 Ultra ارتقا پیدا کرده است. صرفا با گرفتن گوشی گلکسی Note20 Ultra به سمت یک دستگاه گلکسی دیگر که مجهز به UWB باشد، Nearby Share بصورت خودکار لیست افراد پیش روی شما را روی صفحه اشتراک گذاری به شما نشان خواهد داد. در کاربردهای آینده، UWB به شما کمک خواهد کرد تا با استفاده از فناوری واقعیت افزوده، بتوانید چیزی را که به دنبالش هستید با دقت بیشتری پیدا کنید و یا در خانه‌تان را با یک کلید دیجیتالی باز کنید.

تجربه‌هایی جدید با اکوسیستم متصل گلکسی

دستگاه‌ها و خدمات سامسونگ با این هدف طراحی شده‌اند که بتوانند به شکلی روان با همدیگر کار کرده و نه تنها تجربه کار و بازی که هرآنچه برای شما اهمیت دارد را یک پله ارتقا دهند. حالا با همراه کردن سری گلکسی Note20 با دیگر اعضای خانواده گلکسی سامسونگ مانند گلکسی Tab S7 و Tab S7+، گلکسی Watch3 و گلکسی Buds Live، می‌توانید تجربه استفاده از سری نوت را یک پله ارتقا دهید. با استفاده از این مکمل‌های پیشرفته برای تجربه خود از نوت، می‌توانید هوشمندتر کار کرده، بیشتر بازی کنید، سالم‌تر زندگی کنید و بهتر ارتباط برقرار کنید.

گلکسی Tab S7 و Tab S7+ تبلت‌هایی سریع برای بهره‌وری و خلاقیت

گلکسی Tab S7 و Tab S7+ دو تبلت سریع هستند که قدرت یک کامپیوتر و انعطاف پذیری یک تبلت را با قابلیت اتصال در یک گوشی همراه تلفیق می‌کنند. با اتکا به پیشتازی سامسونگ در دستگاه‌های 5G گلکسی، حالا گلکسی Tab S7 و Tab S7+ می‌توانند ویدیو کنفرانس، دانلود سریع و تقریبا هر استریمی را بدون هیچ خللی انجام دهند.

به یمن وجود یک پردازنده قوی روی Tab S7 و Tab S7+ و بهتر شدن تجربه صفحه کلید (صفحه کلید به شکل Book Cover Keyboard بصورت مجزا فروخته می‏شود) و ارتقای تجربه استفاده از قلم S Pen با همان قابلیت‌های خانواده گلکسی Note20، شما می توانید تجربه‌ای مانند یک کامپیوتر را در حوزه بهره‌وری داشته باشید. اما قرار نیست تبلت صرفا کار شما را بهینه کند، باید بتواند زمان‌های خالی شما را هم پر کند. برای سرگرمی بهتر، گلکسی Tab S7 و Tab S7+ مجهز به یک نمایشگر فراگیر با نرخ بروزرسانی 120 هرتزی شده‌اند تا شما بتوانید از بازی‌های ابری و استریم HD به کمک اتصال 5G لذت ببرید، یا حتی با استفاده از قدرت مولتی‎تسکینگ این دستگاه‌ها، هردوی این کارها را بصورت همزمان انجام دهید. برای کاربرانی که خواهان فضایی بزرگتر برای کار، بازی یا خلاقیت هستند، گلکسی Tab S7+ مجهز به نمایشگر 12.4 اینچی Super AMOLED شده است.

این تبلت‌ها همچنین کار روی دستگاه‌های مختلف را هم ساده‌تر از همیشه کرده‌اند. وقتی به هیچ شبکه WiFi دسترسی نداشته باشید، می توانید با استفاده از Auto Hotspot بصورت خودکار دستگاه‌های گلکسی دیگرتان را هم به تبلت 5G خودتان وصل کنید و با استفاده از Nearby Share می‌توانید بدون هیچ مشکلی فایل‌ها را به دستگاه‌های نزدیک منتقل کنید. می‌توانید از تبلت‌های Tab S7 و Tab S7+ به عنوان نمایشگر دوم لپ‌تاپ‌های سامسونگ خودتان هم استفاده کرده و هرکدام از حالت‌های Duplicate یا Extended را هم انتخاب کنید. با استفاده از ابزارهایی مانند Samsung Notes، قلم S Pen، صفحه کلید Book Cover و موس بلوتوثی، می‌توانید تجربه ای کاملا کامپیوتری داشته و بهره‌وری خود را افزایش دهید.

گلکسی Watch3 یک ساعت هوشمند پریمیوم با قابلیت‌های پیشرفته در حوزه سلامت

گلکسی Watch3 همراهی پیشرفته برای مدیریت کارهای روزمره‌تان، رسیدن به اهداف‌تان در تناسب اندام و کنترل کامل بر سلامت‌تان است. گلکسی Watch3 که با برترین مواد و نسخه‌ای باریک‌تر از حاشیه گردان محبوب در نسخه های قبلی، ساخته شده است در واقع هنر ساخت ساعت‌های لوکس را با راحتی استفاده در تمام مدت شب و روز تلفیق کرده است. اما این ساعت هوشمند صرفا یک وسیله زیبا نیست بلکه با داشتن گسترده‌ترین مجموعه خدمات سلامتی سامسونگ، می تواند مرکز فرماندهی تندرستی شما باشد.

با استفاده از قابلیت Blood Oxygen شما می‌توایند میزان اکسیژن خون‌تان را با هدف کنترل سلامتی‌تان، اندازه‌گیری و رهگیری کنید. اپلیکیشن جدید سامسونگ Health Monitor روی ساعت گلکسی Watch3 در بازارهایی که مجوزهای لازم داده شده، امکان اندازه گیری فشار خون و الکتروکاردیوگرام را هم فراهم کرده است. وقتی تشخیص دهد که شما به زمین خورده‌اید، موقعیت شما را فورا به شماره‌ای که از قبل مشخص کرده‌اید اطلاع می دهد. تحلیل دویدن هم به شما کمک می‌کند تا با بهبود روش خود از صدمه دیدن جلوگیری کنید. قابلیت VO2 Max ضربان قلب شما را رهگیری کرده و میزان مصرف اکسیژن را به شما اطلاع می‌دهد. برای کسانی که می‌خواهند همزمان با ماندن در خانه، تناسب اندام خود را هم حفظ کنند، سامسونگ Health بیش از 120 تمرین خانگی ارائه می‌کند که می‎توانید میزان پیشرفت‌تان را هم روی ساعت‌تان مشاهده کنید.

 

گلکسی Buds Live با طراحی ارگونومیک و کیفیت صدای فوق‌العاده

با گلکسی Buds Live با جدیدترین شکل یک هدفون داخل گوشی آشنا شوید. این دستگاه با داشتن طراحی کاملا راحت و منحصربه‌فرد هیچ شباهتی به نمونه‌هایی که تاکنون دیده‌اید ندارد. ترکیب تخصص AKG در صدا با یک بلندگوی 12 میلی‌متری، بزرگتر از بلندگوی گلکسی Buds+، در کنار استفاده از یک داکت باس، صدایی قوی و پرجزییات را به گوش شما می رساند تا از موسیقی به معنای واقعی لذت ببرید. گلکسی Buds Live دارای سه میکروفون و واحد انتخاب صدا یا Voice Pickup Unit است و به این ترتیب حتی وقتی از عزیزان‌تان دور هستید، حس بودن در یک اتاق با آنها را به شما منتقل می‌کند. این هدفون مجهز به Active Noise Cancelation است که هردوی قابلیت‌های لذت بردن از یک صدای با کیفیت و فراگیر را در کنار امکان جدا شدن از صدای محیط یا شنیدن آن به تشخیص خودتان را در اختیارتان قرار می‌دهد. بدون اینکه اعلام‌های بلندگوی مترو را از دست بدهید، در لذت گوش دادن به یک کتاب صوتی غرق شوید.

گلکسی Z Fold2 شکلی جدید از واقعیت

سامسونگ با معرفی نسل آینده گوشی‌های تاشو، گلکسی Z Fold2، همچنان پیشتاز دسته‌ای جدید از گوشی‌های هوشمند است. بعد از معرفی دو نمونه گوشی تاشو و بررسی بازخورد کاربران درباره بهترین قابلیت‌ها و بروزرسانی‌ها، سامسونگ اکنون گلکسی Z Fold2 را با نوآوری‌هایی کاربردی معرفی می‌کند که تجربه‌ای بهینه و منحصربه‌فرد از یک دستگاه تاشو را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. گلکسی Z Fold2 قابلیت حمل و انعطاف پذیری یک گوشی هوشمند را با قدرت و اندازه نمایشگر یک تبلت ترکیب کرده و محصولی عالی را در اختیار شما قرار می‌دهد. با توجه به طراحی پریمیوم گلکسی Z Fold2 در هر دو حالت باز یا بسته می‌توانید از داشتن یک موبایل لوکس لذت ببرید. گلکسی Z Fold2 دارای دو نمایشگر تقریبا بدون حاشیه Infinity-O است. نمایشگر روی صفحه 6.2 اینچ و نمایشگر بزرگ داخلی 7.6 اینچ است که هردوی آنها بزرگترین نمایشگرهای موجود در سری گلکسی فولد هستند. با توجه به طراحی زیبا و مهندسی متفاوت، گلکسی Z Fold2 در دو رنگ چشمگیر مشکی (Mystic Black) و برنز (Mystic Bronze) عرضه می‌شود. برای کسانی که به دنبال یک طراحی پریمیوم منحصربه‌فرد هستند، سامسونگ بار دیگر با مرکز اسطوره مد نیویورک، تام براون همکاری کرده و یک نسخه محدود به نام گلکسی Z Fold2 Thom Browne را عرضه کرده است. با عرضه گلکسی Z Fold2؛ سامسونگ همچنان در حوزه معرفی ویژگی ها و امکانات جدید محصولات تاشو الهام بخش خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH