آیفون 12

آیفون 12 اپل برای شارژ بی‌سیم از قدرتمندترین آهن‌ربای مغناطیسی بهره می‌گیرد

چند نسل آخر از تلفن‌های آیفون اپل از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کردند. در این میان، به نظر می‌رسد که سری آیفون 12 اپل تجربه استفاده از این فناوری را بهبود می‌بخشند.

کوپرتینونشین‌ها قصد دارند که اولین تلفن مجهز به قدرتمندترین آهن‌ربا در پنل پشتی را معرفی کنند. این آهن‌ربای قوی باعث می‌شود که که گوشی به صورت خودکار به محل دقیق پد شارژر بی‌سیم متصل شود .در نتیجه، نیازی نیست که کاربران برای اتصال آیفون خود به شارژرهای بی‌سیم دقت زیادی داشته باشند.

تصاویر درز کرده از قالب‌ها و سیم‌پیچ‌ها نشان می‌دهند اولین نسل از تلفن‌های هوشمندی که از آهن‌ربای تثبیت‌کننده موقعیت دستگاه استفاده می‌کنند، آیفون‌های 2020 اپل هستند که انتظار می‌رود که در ماه آینده میلادی معرفی شوند. تصاویر قالب‌های آهن‌ربایی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده‌اند. به علاوه، در این تصاویر می‌توان چینش دوربین‌ها به همراه دکمه‌‌های تنظیم صدا و پاور تلفن را مشاهده کرد.

آیفون 12

هم‌چنین، به نظر می‌آید که اپل سرانجام یک محصول سازگار با فناوری شارژ بی‌سیم آیفون 12 را معرفی خواهد کرد. در نتیجه، احتمال می‌رود که این شرکت پس از شکستی که در پروژه شارژر بی‌سیم Air Power تجربه کرد، از یک شارژر بی‌سیم رسمی رونمایی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH