اچ‌تی‌سی Wildfire E2

شرکت اچ‌تی‌سی اسمارت‌فون میان‌رده Wildfire E2 را در بازار روسیه معرفی کرد

شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی در سکوت خبری از اسمارت‌فون میان‌رده Wildfire E2 رونمایی کرد. این تلفن در کشور روسیه معرفی شده است که نسبت ابعاد تصویر آن بلند بوده و یک تراشه سطح متوسط نیز درون آن گنجانده شده است. باتری بزرگ و دوربین اصلی دو‌گانه از سایر قابلیت‌های این هندست به شمار می‌روند.

مشخصات فنی HTC Wildfire E2

جنس بدنه میان‌رده جدید اچ‌تی‌سی از پلاستیک پلی‌کربنات است. این تلفن در ابعاد 154 در 75.9 در 8.59 میلی‌متر تولید شده که وزن آن به 173.5 گرم می‌رسد. پنل پشتی دستگاه بافت هاشوری شکل دارد.

در جلوی هندست یک پنل 6.2 اینچی IPS LCD وجود دارد که رزولوشن آن اچ‌دی پلاس (معادل 720 در 1560 پیکسل) است. در بالای این پنل نیز یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسل دیده می‌شود. دوربین دو‌گانه HTC Wildfire E2 یک سنسور اصلی 16 مگاپیکسل و یک لنز 2 مگاپیکسل را شامل می‌شود که فلاش LED در پایین ماژول دوربین قرار دارد. دوربین تلفن اچ‌تی‌سی توانایی ضبط ویدیو‌هایی با رزولوشن 1080p را دارد. از قابلیت‌های نرم‌افزاری دوربین هم می‌توان به فوکوس خودکار، حالت زیبایی و تشخیص چهره اشاره کرد.

HTC Wildfire E2 به تراشه Helio P22 شرکت مدیاتک مجهز شده است که یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایت آن را همراهی می‌کند. هم‌چنین، کاربران می‌توانند با افزودن کارت microSD به اسلات هیبریدی سیم‌کارت ظرفیت حافظه تلفن را افزایش دهند. نرم‌افزار گوشی توسط سیستم‌عامل اندروید 10 اجرا می‌شود.

انرژی سخت‌افزار این اسمارت‌فون توسط یک باتری 4000 میلی‌آمپر تامین می‌شود. این باتری می‌تواند تا 20 ساعت مکالمه صوتی، 25 ساعت پخش موسیقی و 6 ساعت پخش فیلم را در اختیار کاربران قرار دهد. در پنل پشتی یک سنسور اثرانگشت برای باز کردن قفل تلفن تعبیه شده است.

از سایر ویژگی‌ها و قابلیت‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری Wildfire E2 می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت 4G، بلوتوث، GPS ،VoLTE، پورت microUSB، رادیو FM و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

میان‌رده تایوانی‌ها با قیمت 9990 روبل (حدود 135 دلار) در کشور روسیه به فروش می‌رسد. این تلفن در دو رنگ مشکی و آبی به بازار عرضه می‌شود. در حال حاضر نیز هیچ جزییاتی درباره فروش این تلفن در سایر بازارها وجود ندارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH