اسمارت‌فون پرچمدار شیائومی Mi 10 Ultra احتمالا اولین تلفن مجهز به دوربین زیر نمایشگر باشد

شرکت شیائومی در تاریخ 11 اوت (21 مرداد) به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس خود از چند محصول جدید رونمایی خواهد کرد. طبق گفته لی جون، مدیرعامل شیائومی یکی از این محصولات اسمارت‌فون Mi 10 Extreme Commemorative Edition در چین خواهد بود که نسخه گلوبال آن با نام Mi 10 Ultra شناخته می‌شود.

شیائومی Mi 10 Ultra

تاکنون نیز جزییات و اطلاعات زیادی درباره ویژگی‌ها و قابلیت‌های این تلفن منتشر شده است. این اطلاعات اغلب توسط Ice Universe، افشاگر معروف انتشار یافته‌اند. یک افشاگر دیگر با نام Ross Young، با انتشار یک توییت در زیر پست Ice Universe اعلام کرد که این دستگاه دارای دوربین زیر صفحه‌نمایش خواهد بود.

با این حال، طرفداران این برند نباید انتظار داشته باشند که به این زودی یک تلفن با دوربین زیر نمایشگر را در دستان خود داشته باشند، چرا که این منبع افزود حجم تولید اسمارت‌فون جدید شیائومی بسیار کم خواهد بود. هم‌چنین، این تلفن بیشتر به یک محصول آزمایشی شباهت دارد تا یک محصول تجاری. البته، این توییت با وعده لی جون مبنی‌بر تولید انبوه تلفن مورد بحث ما مغایرت دارد.

یک نشت اطلاعاتی دیگر نشان می‌دهد که شیائومی دو نسخه از هندست Mi 10 Ultra را به بازار عرضه می‌کند. پنل پشتی یک از جنس سرامیک و یک مدل دیگر از نوع شفاف است. به علاوه، این نشت نشان می‌دهد که نسخه دارای پنل سرامیکی که به عنوان نسخه پایه در نظر گرفته می‌شود در دو پیکربندی حافظه رم و حافظه داخلی (256/8 گیگابایت و 256/12 گیگابایت) به فروش می‌رسد. از طرفی دیگر، مدل مجهز به پنل شفاف در دو گزینه پیکربندی حافظه‌ای (256/12 گیگابایت و 512/16 گیگابایت) معرفی خواهد شد.

شیائومی Mi 10 Ultra

از سایر ویژگی‌های این تلفن پرچمدار می‌توان به محفظه خنک‌کننده بهبودیافته، فناوری صدای HiRes به همراه یک الگوریتم سفارشی، سنسور اثرانگشت جدید و لنز پریسکوپی اشاره کرد.

شیائومی Mi 10 Ultra

ما انتظار داریم که Mi 10 Ultra از یک صفحه‌نمایش آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش 120 هرتز بهره ببرد. این تلفن برای پردازش اطلاعات از تراشه اسنپدراگون 865 پلاس و یک پردازنده گرافیکی قابل سفارشی‌سازی استفاده می‌کند. در بخش تامین انرژی احتمال می‌رود یک باتری 4500 میلی‌آمپر با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع سیمی 100 یا 120 و شارژ سریع بی‌سیم 55 وات وجود داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH