درآمد اچ‌تی‌سی

پایین‌ترین درآمد ماهانه HTC در 23 سال اخیر رقم خورد

شرکت HTC اخیرا یکی از بهترین ماه‌های خود در یک سال اخیر را تجربه کرده است. با این‌حال، داده‌های مالی جدید نشان می‌دهند که درآمد HTC در ماه جولای به‌شدت کاهش پیدا کرده، بطوریکه اثرات ناشی از کسب‌وکار ضعیف‌شده اسمارت‌فون این شرکت مجددا در حال نشان دادن خودش است.

کسب‌وکار HTC در حال کوچک‌تر شدن است

HTC در ماه جولای فقط ۹.۶ میلیون دلار درآمد داشته که ۳۵.۶ درصد کمتر از ۱۵ میلیون دلار گزارش‌شده در مدت مشابه سال گذشته است. درآمد ماه جولای HTC همچنین  نسبت به ماه ژوئن امسال (۲۲.۱ میلیون دلار) ۵۶.۳ درصد کاهش یافته است.

خبر بدتر اینکه، ماه جولای نه‌تنها بدترین ماه HTC در سال جاری است، بلکه از نظر درآمد بدترین ماه شرکت در ۲۳ سال اخیر بوده است.

به نظر می‌رسد که آینده HTC بستگی زیادی به کسب‌وکار واقعیت مجازی این شرکت خواهد داشت که نشانه‌هایی از رشد در آن دیده می‌شود. اما تا زمانی که این فناوری در دسترس همه مردم قرار بگیرد، گوشی‌های هوشمند احتمالا نقش کم‌رنگ‌تری در این زمینه خواهند داشت.

عرضه هندست Desire 20 Pro، درآمدهای HTC را در ماه ژوئن افزایش داد و انتظار می‌رود که عرضه U20 5G نیز باعث افزایش دیگری در درآمدهای این شرکت گردد. البته این دو گوشی‌ فقط محدود به کشور تایوان هستند.

در سطح بین‌المللی نیز HTC فقط هندست میان‌رده Wildfire E2 را معرفی کرده که این گوشی هم فقط محدود به بازار روسیه است.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH