میت‌بوک هواوی

هواوی احتمالا نسخه جدید لپ‌تاپ میت‌بوک X را در سال جاری میلادی معرفی می‌کند

شرکت هواوی در سال جاری میلادی تمامی لپ‌تاپ‌های سری میت‌بوک (MateBook) را با معرفی مدل‌های جدید بروزرسانی کرد. اما در این میان، تاکنون نسخه جدیدی از دو مدل میت‌بوک E و میت‌بوک X معرفی نشده است و گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که احتمالا این دو لپ‌تاپ نیز در قالب یک مدل جدید رونمایی شوند.

لپ‌تاپ‌های سری میت‌بوک هواوی مدل‌های میت‌بوک D، میت‌بوک E، میت‌بوک 13، میت‌بوک 14، میت‌یوک X و میت‌بوک X پرو را شامل می‌شود. آخرین مدل از لپ‌تاپ میت‌بوک X در سال 2017 به بازار عرضه شد و تا به امروز هیچ مدل جدیدی برای این نوت‌بوک معرفی نشده است. اما افشاگر معروف محصولات هواوی با نام کاربری RODENT950 در توییتر اعلام کرد که احتمال دارد مدل جدید این لپ‌تاپ نیز به بازار عرضه شود.

لپ‌تاپ میت‌بوک X برای اولین بار در سال 2017 رونمایی شد. این دستگاه دارای یک صفحه‌نمایش 13 اینچی 2K است که پنل آن توسط گوریلا گلس محافظت می‌شود. یکی از نقاط قوت این لپ‌تاپ که باعث افزایش محبوبیت آن شد، اندازه کوچک آن بود. به عبارتی، اندازه میت‌بوک X از یک برگه A4 هم کمتر بود.

لپ‌تاپ هواوی از یک پردازنده نسل هفتمی شرکت اینتل استفاده می‌کند و کاربران می‌توانند آن را در دو نسخه مختلف با حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه 256 گیگابایت SSD یا رم 8 گیگابایت به همراه 512 گیگابایت SSD خریداری کنند. طراحی این لپ‌تاپ بدون فن است و قابلیت‌هایی مانند سنسور اثرانگشت درون دکمه پاور و یک باتری با ظرفیت حداکثر 10 ساعت آن را به یکی از گزینه‌های خوب برای انتخاب افراد بدل می‌کنند.

انتظار می‌رود که مدل جدید میت‌بوک X دارای یک پردازنده نسل دهمی اینتل باشد و حداقل 8 گیگابایت رم برای نسخه پایه آن در نظر گرفته شود. هم‌چنین، ظرفیت حافظه ذخیره‌ساز نیز باید در حداکثر حالت 1 ترابایت و از نوع SSD باشد. با توجه به این که قیمت لپ‌تاپ میت‌بوک X پرو 2020 از 1766 دلار آغاز می‌شود، هواوی باید این مدل را با قیمتی کمتر از مدل X پرو روانه بازار کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH