نسخه آزمایشی اپلیکیشن Google Phone برای برخی گوشی‌های غیرپیکسلی منتشر شد

نسخه آزمایشی اپلیکیشن Google Phone پیش‌تر بر روی گوشی‌های پیکسل گوگل و مدل‌های مجهز به سیستم‌عامل اندروید وان قابل دسترس بود؛ اما اکنون تعدادی از کاربران اندرویدی علاقه‌مند به این برنامه موفق به نصب آن بر روی گوشی‌های اندرویدی خود شده‌اند. در ماه آوریل شرکت گوگل امکان نصب این برنامه بر روی تعدادی از هندست‌های غیرپیکسلی را فراهم کرد. اما پیش از این فهرست دستگاه‌های سازگار شامل هیچ‌کدام از هندست‌های وان‌پلاس یا سامسونگ نبود. اکنون نسخه آزمایشی اپلیکیشن Google Phone بر روی طیف گسترده‌تری از دستگاه‌های اندرویدی قابل نصب است.

بر اساس اعلام وبسایت Android Police فهرست گوشی‌های سازگار با اپلیکیشن بتای Google Phone شامل سامسونگ گلکسی S20 اولترا 5G، سامسونگ گلکسی زد فلیپ، وان‌پلاس 8، وان‌پلاس 8 پرو، وان‌پلاس 7T و وان‌پلاس 6T بود. امروز انجمن XDA به اسامی برخی هندست‌های اندرویدی که اپلیکیشن فوق با موفقیت روی آن‌ها نصب شده است؛ اشاره کرد. این دستگاه‌ها شامل ایسوس ذن‌فون 6، اوپو فایند X2 پرو با سیستم‌عامل ColorOS 7.1 و ال‌جی V60 ThinQ هستند.

اکنون امکان نصب نسخه آزمایشی اپلیکیشن Google Pixel Phone بر روی تعداد بیش‌تری از گوشی‌های غیرپیکسلی فراهم شده است

وبسایت Android Police خاطرنشان می‌کند که کاربران با استفاده از قابلیت جستجوی داخلی فروشگاه پلی استور احتمالا قادر به یافتن برنامه Google Phone نخواهند بود. با این‌حال کاربران از طریق موتور جستجوگر گوگل یا کلیک روی این لینک قادر به دریافت برنامه هستند. بنابراین اگرچه برخی کاربران گوشی‌های غیرپیکسلی قادر به نصب برنامه Google Phone روی هندست خود و نمایش آن به دوستان و اعضای خانواده هستند؛ اما کلیه امکانات این برنامه احتمالا قابل دسترس نخواهند بود. به‌نظر می‌رسد که در زمینه برقراری تماس هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد؛ اما در خصوص دریافت تماس‌ها داستان متفاوت خواهد بود. در این مورد همه چیز به مدل دستگاهی که برنامه روی آن نصب شده است؛ بستگی خواهد داشت.

همان‌طور که پیش‌تر اعلام شد؛ کلیه امکانات نسخه بتای اپلیکیشن Phone برای گوشی‌های پیکسلی در سایر هندست‌های اندرویدی قابل دسترس نخواهند بود. یکی از این قابلیت‌ها Call Screen نام دارد. فهرست گوگل پلی استور برای این برنامه خاطرنشان می‌کند که با انتشار آخرین به‌روزرسانی Call Screen برای دستگاه‌های پیکسلی در ایالات‌متحده، دستیار صوتی گوگل اسیستنت اشخاص تماس‌گیرنده ناشناس را به‌طور خودکار شناسایی نموده و حتی پیش از زنگ خوردن گوشی کلیه تماس‌های برقرار شده توسط ربات‌ها را مسدود می‌کند. چنان‌چه تماس توسط یک ربات برقرار نشده باشد؛ در این‌صورت گوگل پیرامون هویت و انگیزه شخص تماس‌گیرنده اطلاعات مفیدی را ارائه می‌دهد.

به منظور بررسی نحوه کارکرد نسخه بتای اپلیکیشن Google Phone روی گوشی غیر پیکسلی یا غیر اندروید وانی خود هم‌اکنون می‌توانید نسبت به نصب برنامه روی دستگاه اندرویدی‌تان اقدام نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH