تصاویر اسمارت‌فون نوکیا 5.3 در وبسایت رسمی کمپانی رویت شد

گزارش جدیدی که توسط وبسایت Mobile Indian مخابره شده است؛ نشان می‌دهد که کمپانی HMD Global طی ماه جاری از اسمارت‌فون نوکیا 5.3 در کشور هندوستان رونمایی خواهد کرد. اکنون صفحه مربوط به این هندست در وبسایت هندی نوکیا راه‌اندازی شده است. فهرست منتشر شده به مشخصات و ویژگی‌های گوشی اشاره نموده است. لذا به‌نظر می‌رسد که نوکیا 5.3 در آینده‌ای نزدیک روانه بازار هندوستان خواهد شد.

مشخصات و امکانات نوکیا 5.3

اسمارت‌فون نوکیا 5.3 دارای ابعادی معادل 164.3×76.6×8.5 میلی‌متر و وزنی برابر با 180 گرم است. این هندست دارای یک پنل نمایشگر 6.55 اینچی از نوع LCD همراه با یک ناچ قطره‌ای شکل است. این نمایشگر از رزولوشن اچ‌دی پلاس و نسبت ابعاد 20:9 پشتیبانی می‌کند.

توان پردازشی گوشی از طریق پلتفرم موبایلی اسنپ‌دراگون 665 به‌همراه 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم تامین می‌شود. این هندست مجهز به 64 گیگابایت حافظه‌داخلی بوده و امکان ارتقاء فضای ذخیره‌سازی از طریق درگاه کارت میکرو اس‌دی فراهم است. همچنین سیستم‌عامل اندروید 10 به‌صورت پیش‌فرض روی اسمارت‌فون نصب خواهد شد. بر اساس وعده اعلام شده از سوی کمپانی، نوکیا 5.3 از به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای مدت 2 سال بهره‌مند خواهد شد. همچنین یک دکمه سخت‌افزاری جهت دسترسی به دستیار گوگل اسیستنت تعبیه شده است.

نوکیا 5.3 از یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 10 واتی (5 ولت/ 2 آمپر) استفاده خواهد کرد. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی گوشی از لنزی با گشودگی دیافراگم f/2.0 بهره می‌گیرد. ماژول دوربین دایروی‌شکل همراه با یک فلاش LED بر روی پنل پشتی گوشی مستقر شده است. این ماژول از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، حسگر فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی، سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

حسگر اثرانگشت نیز در قسمت پشتی نوکیا 5.3 قرار دارد. قابلیت دریافت 2 سیم‌کارت، وای‌فای 802.11ac، بلوتوث 4.2، GPS، NFC، USB-C و جک صوتی 3.5 میلی‌متری امکانات ارتباطی این هندست را تشکیل می‌دهند. در حال حاضر قیمت‌گذاری نوکیا 5.3 صرفا در بازار هندوستان اعلام نشده است. این هندست با برچسب قیمتی 189 یورویی (تقریبا معادل با 224 دلار و 16800 روپیه) در قاره اروپا معرفی شد. این هندست در مدل‌های رنگی فیروزه‌ای، ماسه‌ای و زغال‌سنگی به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH