اندروید 10 ردمی 8A

تمامی نسخه‌های اسمارت‌فون اقتصادی شیائومی ردمی 8A آپدیت اندروید 10 را دریافت کردند

شرکت شیائومی آپدیت اندروید 10 را برای اسمارت‌فون ردمی 8A منتشر کرد. این شرکت در یک ماه گذشته، برخی از تلفن‌های هوشمند خود را به رابط کاربری MIUI 12 به‌روز کرده است. به علاوه، شیائومی فرآیند عرضه آپدیت اندروید 10 را برای تلفن‌های سال گذشته برند ردمی آغاز کرده که ردمی 8A نیز در میان آن‌ها وجود دارد. این تلفن در سال گذشته میلادی به عنوان دومین گوشی ارزان‌قیمت برند ردمی به بازار عرضه شد که اکنون کاربران آن در سراسر جهان می‌توانند از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید استفاده کنند.

آپدیت اندروید 10 برای ردمی 8A طبق برنامه منظم شیائومی در اواخر ماه گذشته برای کاربران چینی این تلفن منتشر شده بود و اکنون نیز فرآیند عرضه آن برای سایر نسخه‌ها به آرامی پیش می‌رود. در حال حاضر، تمامی نسخه‌های بین‌المللی این هندست بروزرسانی جدید شیائومی را دریافت کرده‌اند. هر چند، کاربران کشور مالزی همچنان منتظر انتشار این آپدیت هستند که انتظار می‌رود آن‌ها نیز به‌زودی آپدیت جدید را دریافت کنند.

در تصویر زیر شماره ساخت مخصوص نسخه‌های مختلف جدیدترین نسخه از آپدیت اندروید برای اسمارت‌فون ردمی 8A را مشاهده می‌کنید:

از آن جایی که نسخه مخصوص بازار چین آپدیت مذکور را در ماه جولای دریافت کرده‌ بود، پچ امنیتی جولای 2020 نیز به همراه این بروزرسانی ارایه شده است. از طرفی دیگر، نسخه گلوبال ردمی 8A در هفته اول ماه اوت همین پچ امنیتی را دریافت کرد که جای تامل دارد. اما سایر نسخه‌های این تلفن آپدیت اندروید 10 را به همراه پچ امنیتی ماه اوت دریافت کرده‌اند.

لازم به ذکر است که اسمارت‌فون اقتصادی برند ردمی آپدیت رابط کاربری MIUI 12 را هم دریافت خواهد کرد، اما همانند سایر هندست‌های اقتصادی سال 2019 از دریافت آپدیت اندروید 11 محروم می‌ماند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH