تبلیغات اینترنتی موفق با گوگل ادوردز

چرا برای موفقیت در تبلیغات اینترنتی به گوگل ادوردز نیاز دارید؟

تبلیغات در گوگل ادز راهی است که بتوانید بعد از اینکه حساب گوگل خود را راه اندازی کردید، در کنار رقبای دیگر موقعیت خوبی داشته باشید و همیشه در صفحه اول نتایج گوگل قرار بگیرید.

همانطور که می دانید امروزه رقابت در زمینه تبلیغات اینترنتی زیاد است و بسیاری از مدیران موفق، برای پیروزی در این رقابت و قرار گرفتن در صفحه اول گوگل، از گوگل ادوردز استفاده می کنند.

تبلیغات در صفحه اول گوگل نیاز اساسی همه افرادی است که صاحب سایت هستند. تاپ ادورت به شما کمک می‌کند تا بتوانید حساب گوگل ادوردز داشته باشید و به خوبی آن را مدیریت کنید تا در صفحه اول گوگل جا بگیرید.

اما ابتدا لازم است بدانید که عملکرد گوگل ادوردز چگونه است .

همان طور که می‌دانید برای قرارگرفتن در صفحه اول گوگل دو روش وجود دارد: سئو و تبلیغات کلیکی در گوگل. اما این دو روش چه تفاوتی با هم دارند؟

سئو با استفاده از تکنیک هایی که به معنای تنظیم با الگوریتم گوگل است، موجب می شود تا یک وب سایت رتبه بندی خوبی در موتورهای جستجو داشته باشد. در سئو شما باید بر روی انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای مطالب و صفحات سایت خود تمرکز کنید و با اینکار، موتورهای جستجو وبسایت شما را شناسایی کرده و براساس پارامترها و الگوریتم های از پیش تعیین شده آن را رتبه بندی می کنند. توجه داشته باشید که سئو می تواند یکی از بهترین و سودآورترین روش ها برای وبسایت و کسب و کار اینترنتی شما باشد.

در آن سوی دیگر تبلیغ در گوگل برای شما این امکان را ایجاد می کند تا تبلیغ وبسایت و کسب و کارتان را، در بالای نتایج جستجوی گوگل نشان دهید. به این صورت بیشتر دیده شده و ترافیک مؤثری از مخاطبان و علاقمندان به کسب و کار خودتان را ایجاد می کنید. میزان هزینه های پرداخت کلیکی در ادوردز، براساس تعداد کلیک است و این مبلغ طبق میزان رقابت در کلمه ای که می خواهید برای آن تبلیغ کنید محاسبه می شود و وابسته به رتبه آگهی شماست

همچنین گوگل ادوردز در این زمینه جایگاه شما را تعیین می‌کند و باعث می ‌شود که در صفحات مختلف گوگل مخصوصاً در صفحه اول قرار بگیرید. فقط بستگی دارد که خودتان چه میزان روی آن سرمایه گذاری کرده باشید و چه جایگاهی را برای خود تعیین کنید.

اگر بیشترین سرمایه‌ گذاری و مزایده را داشته باشید، قطعاً رتبه بهتری خواهید داشت.

بطور کلی میتوان گفت اگر بهای یک کلمه کلیدی برای شما با رقیبتان متفاوت باشد، سایتی در رتبه اول قرار می‌گیرد که بهای بیشتری هزینه کرده است. یعنی بیشتر سرمایه گذاری کرده است و همین امر باعث می‌ شود که در صفحه نتایج گوگل، رتبه بهتری نسبت به شما را به دست بیاورد.

جایگاه بهتر با گوگل ادوردز

اما سوالی که این وسط در میان است، این است که آیا واقعا می‌توان با این روش در صفحه اول گوگل قرار گرفت؟ بله‌. این مسئله کاملا حقیقت دارد اما اینکه شما در کدام صفحه قرار بگیرید و کجای صفحه باشید، بستگی دارد که چگونه سرمایه گذاری کرده باشید. همه چیز بستگی به نحوه مدیریت اکانت گوگل ادز شما دارد.

تاثیر گوگل ادوردز بر سئوی سایت چیست؟

گوگل ادوردز برخلاف سئو، بر رتبه سایت به طور مستقیم و طولانی‌ مدت تأثیرگذار نیست و اثر آن تا زمانی است که تبلیغ شما فعال باشد. اما نکته ای که باید به آن توجه کنید، این است که در مدتی که در رتبه اول گوگل قرار دارید، دیگران با سایت شما آشنایی پیدا می‌کنند و بیشتر شناخته می‌شوید. بنابراین اگر کاربر از خدمات شما راضی باشد، ممکن است دفعه بعد مستقیما به سایت شما مراجعه کرده یا شما را به دیگران معرفی کند. در نتیجه ترافیک سایت و رتبه سئوی سایت شما افزایش خواهد یافت.

مزایای تبلیغات در گوگل توسط تاپ ادورت چیست؟

مهم ترین مزیت همکاری با تاپ ادورت این است که این مجموعه نماینده رسمی کمپانی گوگل در ایران است . در نتیجه خیالتان راحت است که تبلیغات شما به شکل درست، معتبر و بهینه انجام خواهد شد. البته سرعت عمل و پشتیبانی این در روز های تعطیل را نیز نمی توان نادیده گرفت. با تاپ ادورت می ‌توانید همه جوره روی حساب و گزارشات اکانت خود کنترل داشته باشید. همچنین مشاوره های رایگان نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد. استفاده از کلمات کلیدی برای تبلیغات در گوگل نیز نامحدود است و ساخت اکانت گوگل ادوردز نیز کاملاً رایگان و توسط کارشناسان مجرب انجام می ‌شود. متخصصان در این زمینه ۲۴ ساعت در اختیار شما هستند و هفت روز هفته این کار را انجام می ‌دهند و هر لحظه که خواستید، می‌توانید حساب گوگل ادوردزخود  را بسازید و آن را شارژ کنید. تاپ ادورت در زمینه مدیریت و بهینه سازی تبلیغات به شما کمک می‌کنند. خودتان نیز به همه جنبه ‌ها اشراف کامل دارید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH