آنر از اسمارت‌واچ Watch GS Pro برای علاقه‌مندان به کوهنوردی رونمایی می‌کند

پیش‌تر در اواخر سال 2019 آنر از ساعت هوشمند مجیک واچ 2 رونمایی کرد و اکنون برند چینی بر روی نسخه به‌روزرسانی شده این محصول کار می‌کند. به گفته صفحه رسمی برند آنر در شبکه اجتماعی Weibo گجت پوشیدنی جدید، آنر Watch GS Pro نامگذاری شده و برای علاقه‌مندان به کوهنوردی روانه بازار خواهد شد.

پیام ضمیمه شده به این پست در اقدامی شاعرانه به توصیف نحوه فراخوانی گردشگران شهری توسط کوهستان‌ها و وجود مسیرهایی جهت دسترسی به کوه‌ها در صورت تمایل مسافران پرداخته است. همچنین پیام دیگری نیز وجود دارد که اعلام می‌کند “آنر Watch GS Pro به‌زودی عرضه خواهد شد تا شما را در فرصت‌های بی‌پایان زندگی همراهی نماید.”

نخستین کامنت منتشر شده در زیر این پست متعلق به جرج ژائو؛ مدیرعامل آنر است. وی تائید کرد که “این ساعت هم‌اکنون در حال بهره‌برداری است؛ اما کماکان مراحل تست را پشت سر می‌گذارد. این ساعت به لطف امکانات واقعا پیشرفته خود می‌تواند پاسخگوی نیازهای کاربران علاقه‌مند به ورزش داخل فضاهای غیرمسقف در زندگی شهری باشد.”

آنر مجیک واچ 2 با شارژدهی باتری فوق‌العاده خود تنها با یک نوبت شارژ تا 14 روز شارژدهی خواهد داشت. اما این میزان از شارژدهی صرفا مربوط به زمانی است که کاربران استفاده از امکانات هوشمند ساعت را محدود نمایند. کارشناسان امیدوارند که اسمارت‌واچ جدید با شارژدهی مطلوب باتری و سیستم GPS کارآمد طراحی شده توسط کمپانی TomTom به بازار عرضه شود. این شرکت در زمینه تکنیک‌های نقشه‌برداری با هواوی همکاری می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH