نصب مجدد فورتنایت بر روی آیفون

آموزش نصب مجدد فورتنایت بر روی آیفون و آیپد

شاید اپل و گوگل بازی فورتنایت را از فروشگاه‌های خود حذف کرده باشند، اما این پایان کار نیست. اگر به نصب مجدد فورتنایت بر روی آیفون خود علاقه‌مند هستید، آنگاه پیشنهاد می‌کنیم که ادامه این مطلب را از دست ندهید.

اگر پیش‌تر این اپلیکیشن را بر روی آیفون و یا آیپد خود نصب کرده باشید (پیش از حذف این بازی از اپ استور)، آنگاه می‌توانید مجددا آن را بر روی دو دستگاه یاد شده، نصب کنید. پیش از شروع باید بگوییم که اگر قصد اجرای نسخه اندرویدی فورتنایت را دارید، آنگاه می‌توانید این اپلیکیشن را دانلود کرده و سپس به‌صورت دستی آن را نصب کنید. این بازی از طریق فروشگاه گلکسی استور در اختیار کاربران گوشی‌ها و تبلت‌های سامسونگ قرار دارد.

شیوه نصب مجدد فورتنایت بر روی آیفون و آیپد

با باز کردن اپلیکیشن “App Store” بر روی گوشی خود، کار را آغاز می‌کنیم. اگر هم نمی‌توانید این فروشگاه را بر روی آیفون و یا آیپد خود پیدا کنید، آنگاه می‌توانید از Spotlight Search کمک بگیرید.

نصب مجدد فورتنایت بر روی آیفون

در ادامه باید در گوشه بالا سمت راست اپ استور، آواتار خود را لمس کنید.

در صفحه “Account”، باید گزینه “Purchased” را انتخاب کنید.نصب مجدد فورتنایت بر روی آیفون

بر روی گزینه “My Purchases” ضربه بزنید.

در نهایت باید به برگه “Not on this iPhone” tab” رفته و واژه “Fortnite” را جست‌و‌جو کنید. پس از ظاهر شدن بازی، باید کلید “Download” را در کنار آن لمس کنید.نصب مجدد فورتنایت بر روی آیفون

طبیعتا اگر در بالا واژه “Fortnite” را به‌درستی وارد کرده باشید و همچنان بازی موردنظر به شما نمایش داده نشود، پس می‌توان این‌گونه برداشت کرد که شما هیچ‌گاه از طریق اپل آیدی فعلی خود، این بازی را دانلود نکرده‌اید.

پس از اینکه به نصب مجدد فورتنایت بر روی آیفون و یا آیپد خود پرداختید، آنگاه می‌توانید به حساب Epic Games خود دسترسی پیدا کرده، فایل‌های موردنیاز را دانلود و سپس به بازی کردن بپردازید. بدین ترتیب با روش بالا می‌توانید هر زمان که خواستید، فورتنایت را حذف و مجددا نصب کنید، حتی اگر همچنان در فروشگاه اپ استور در دسترس نباشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH