تصاویر مربوط به فیچرفون‌های 4G آینده نوکیا منتشر شد

نوکیا اخیرا از عرضه اسمارت‌فون‌های جدید خود برای بازار هندوستان خبر داد. بر اساس محتوای تیزر تبلیغاتی منتشر شده به‌نظر می‌رسد که کمپانی فنلاندی در جریان رویداد روز 25 آگوست (4 شهریورماه) خود از یک فیچرفون جدید نیز رونمایی خواهد کرد. همچنین این تولیدکننده تا پایان سال جاری چندین محصول دیگر را روانه بازار خواهد کرد. فیچرفون‌های 4G از جمله محصولاتی هستند که در آینده شاهد رونمایی از آن‌ها خواهیم بود. جزئیات و تصاویر مربوط به فیچرفون‌های آینده نوکیا به‌صورت آنلاین منتشر شده است.

نسخه جدید نوکیا 215 یکی از محصولات آینده است که احتمالا با نام نوکیا (2020) 215 یا نوکیا 4G 215 روانه بازار می‌شود. به‌نظر می‌رسد که این محصول ارزان‌ترین گوشی 4G در سبد دستگاه‌های موبایلی نوکیا به‌شمار می‌رود؛ اما این هندست فاقد ماژول دوربین خواهد بود. همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید؛ هندست بعدی نوکیا 225 نام دارد. این محصول با قابلیت اتصال 4G LTE و پشتیبانی از اپلیکیشن‌هایی نظیر یوتیوب و فیس‌بوک به بازار عرضه خواهد شد.

نوکیا (2020) 215

بر اساس محتوای گزارش نوکیا 225 با شماره مدل‌های TA-1316 و TA-1282 از وبسایت FCC حذف شد. تاریخ حک شده روی نمایشگر دستگاه نشان می‌دهد که بر اساس برنامه‌ریزی پیشین قرار بود این دستگاه‌ها در روز 3 آگوست (13 مردادماه) معرفی شوند؛ اما رویداد عرضه آن‌ها احتمالا به‌دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

نوکیا 225 4G

منبع خبری مذکور در خصوص نام سومین فیچرفون نوکیا دچار تردید بوده است. این دستگاه دارای اسم رمز Nokia Leo Basic است. انتظار می‌رود که نوکیا لئو نیز از اپلیکیشن‌های واتس‌آپ و فیس‌بوک پشتیبانی نموده و در طیف هندست‌های 4G طبقه‌بندی شود. همچنین یک دکمه اختصاصی در قسمت جانبی گوشی تعبیه شده است که احتمالا برای فراخوانی دستیار صوتی گوگل اسیستنت به‌کار گرفته می‌شود. فیچرفون‌های فوق احتمالا از سیستم‌عامل KaiOS بهره خواهند برد.

Nokia Leo

جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه این هندست‌ها هنوز اعلام نشده است؛ اما فیچرفون‌ها احتمالا دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای هستند که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب می‌کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH