تولید آی‌فون‌های 11 پرو، پرو مکس و آی‌فون XR اپل به زودی متوقف خواهد شد

چنان‌چه همه چیز طبق برنامه به پیش برود؛ در این‌صورت گوشی‌های سری آی‌فون 12 اپل در ماه اکتبر معرفی خواهند شد. بر اساس گزارشات مخابره شده با عرضه مدل‌های جدید آی‌فون، اپل تولید برخی مدل‌های دیگر را متوقف خواهد کرد.

پس از عرضه گوشی‌های سری آی‌فون 12 تولید آی‌فون 11 پرو مکس احتمالا متوقف خواهد شد

منبع منتشرکننده این خبر یک حساب‌کاربری توئیتری با شناسه iAppleTimes@ است و بر اساس اظهارات وی اپل پس از عرضه گوشی‌های سری آی‌فون 12 احتمالا تولید آی‌فون XR را متوقف خواهد کرد. این رسانه در توجیه ادعای خود اعلام می‌کند که گوشی قدرتمندتر آی‌فون SE 2020 در مقایسه با کاهش قیمت مجدد آی‌فون XR احتمالا ایده مناسب‌تری به‌نظر می‌رسد.


بر اساس اعلام این منبع خبری آی‌فون 11 که در واقع مدل جانشین آی‌فون XR محسوب می‌شود؛ احتمالا با افت قیمت مواجه شده و با قیمت‌گذاری پایه 549 دلاری در دسترس مشتریانی قرار می‌گیرد که به‌دنبال هندست‌هایی با نمایشگر بزرگتر هستند. در حال حاضر این هندست با قیمت‌گذاری پایه 699 دلاری عرضه می‌شود و اعمال تخفیف 150 دلاری روی بهای گوشی پیشنهاد مطلوبی به‌نظر می‌رسد.

همچنین گزارشات منتشر شده از توقف تولید گوشی‌های آی‌فون 11 پرو و آی‌فون 11 پرو مکس حکایت دارند؛ چرا که اکنون مدل‌های جانشین این هندست‌ها در بازار قابل دسترس هستند. سال گذشته نیز اپل تصمیم مشابهی را اتخاذ کرد و با عرضه گوشی‌های سری آی‌فون 11 تولید مدل‌های آی‌فون XS و آی‌فون XS مکس را متوقف کرد.

هندست‌های جدید سری آی‌فون 12 با پردازنده‌های قدرتمندتر و دوربین‌های بهتر روانه بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH