اسمارت‌فون گلکسی S21 اولترا سامسونگ احتمالا مجهز به قلم S Pen خواهد بود

از زمان عرضه نخستین هندست سری گلکسی نوت سامسونگ در سال 2011 محصولات این سری تاثیرات شگرفی بر صنعت اسمارت‌فون گذاشته‌اند. متاسفانه بر اساس اخباری که اخیرا توسط رسانه‌های کره‌ای منتشر شده است؛ به‌نظر می‌رسد که اسمارت‌فون‌های استایلوس‌محور سامسونگ احتمالا به پایان دوران حیات خود نزدیک می‌شوند.

گزارش منتشر شده توسط نشریه کره‌ای The Elec خاطرنشان می‌کند که سامسونگ احتمالا در سال آینده از تولید سری گلکسی نوت صرف نظر خواهد کرد. این اظهارات بدان معناست که گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا آخرین هندست‌های این سری به‌شمار خواهند رفت. به گفته این منبع خبری سامسونگ قصد دارد تا اسمارت‌فون گلکسی S21/S30 اولترا را به استایلوس S Pen تجهیز نماید. در صورت تحقق چنین سناریویی تولید خانواده گلکسی نوت متوقف خواهد شد؛ چرا که مشخصا اکنون اختلاف ابعاد میان هندست‌های سری گلکسی S و گلکسی نوت به حداقل ممکن رسیده است.

طی 6 ماهه دوم سال به احتمال فراوان سامسونگ تمرکز خود را روی سری گلکسی فولد معطوف خواهد کرد. برخی شایعات اخیر از عرضه احتمالی گلکسی زد فولد 2 به‌همراه یک قلم S Pen حکایت دارند. همچنین بر اساس گزارشات منتشر شده هندست‌های سری گلکسی S21 فاقد دوربین TOF خواهند بود؛ مشخصه‌ای که در اسمارت‌فون‌های گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا قابل دسترس است.

سری گلکسی نوت با فروش حداکثر 10 میلیون دستگاهی خود کماکان بخش قابل‌توجهی از فروش هندست‌های سامسونگی را به خود اختصاص داده است. بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که با توقف تولید سری گلکسی نوت آیا سامسونگ قادر به انتقال آمار فروش این هندست‌ها به سری گلکسی S خواهد بود یا خیر. فروش گوشی‌های تاشو سری گلکسی Z با این اعداد و ارقام فاصله زیادی دارد؛ چرا که بسیاری از مردم کماکان منتظر پیشرفت و تکامل این فناوری هستند. بعلاوه گوشی‌های تاشو محصولاتی بسیار گران‌قیمت بوده و بسیاری از افراد فاقد توانایی مالی لازم برای خریداری آن‌ها هستند.

به هرحال تا زمان تائید اطلاعات فوق کماکان توصیه می‌شود تا به صحت و سقم آن‌ها با دیده تردید نگاه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH