اسمارت‌فون LG Wing با نمایشگر قابل چرخش افقی در گیک‌بنچ رویت شد

پیش‌تر در ماه مه گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد کمپانی ال‌جی روی یک اسمارت‌فون 2 نمایشگره با قالب طراحی نامتعارف کار کرده است. این هندست احتمالا مجهز به یک نمایشگر اصلی با قابلیت چرخش از پهلو بوده و با چرخش این پنل، نمایشگر ثانویه در قسمت زیرین نمایان خواهد شد. در آن مقطع زمانی اسم رمز LG Wing به این هندست اختصاص یافته بود. از این گذشته منبع منتشرکننده خبر ادعا کرد که این اسمارت‌فون مجهز به نمایشگر اصلی 6.8 اینچی به‌همراه یک نمایشگر کوچکتر 4 اینچی با نسبت ابعاد 1:1 است. همچنین بر اساس پیش‌بینی‌ها قیمت‌گذاری این گجت در مقایسه با مدل جدید ال‌جی Velvet اندکی گران‌تر خواهد بود. انتظار می‌رود که این اسمارت‌فون اسرارآمیز در اواخر سال جاری روانه بازار شود. اکنون هندست مذکور در پایگاه داده گیک‌بنچ قابل رویت بوده و در این میان به برخی مشخصات کلیدی آن نیز اشاره شده است.

یک حساب‌کاربری توئیتری موسوم به Abhishek Yadav با استناد به اخبار منتشر شده توسط وبسایت Moneys گزارش می‌دهد که گجتی با نام مستعار LG Horizontal Instinct Smartphone و اسم رمز LG Wing در واحد رایانه یک شرکت ارتباطات سیار به ثبت رسیده است. این دستگاه دارای شماره مدل LM-F100N بوده و در وبسایت گیک‌بنچ نیز رویت شده است. با جمع‌بندی اطلاعات این 2 منبع می‌توان حدس زد که LG Wing با مشخصات زیر عرضه خواهد شد:

  • تراشه اسنپ‌دراگون 765G
  • پردازنده گرافیکی آدرنو 620
  • 8 گیگابایت رم
  • سیستم‌عامل اندروید 10
  • نمایشگر اصلی 8 اینچی و نمایشگر افقی 4 اینچی

مزایای نمایشگر قابل چرخش به‌صورت افقی

همان‌طور که در تصویر فوق ملاحظه می‌کنید؛ نمایشگر ثانویه تعبیه شده روی دستگاهی موسوم به LG Wing بر افزایش فضای نمایشی محتوا تمرکز نموده است. چنین نمایشگری به کاربران امکان می‌دهد تا بدون اشغال شدن فضای نمایشگر اصلی توسط صفحه‌کلید بتوانند از کیبورد دستگاه استفاده کنند. از این گذشته نمایشگر ثانویه می‌تواند برای نمایش اطلاعات مرتبط با جهت‌یابی پرتره نیز به‌کار گرفته شود؛ در حالی‌که کاربر فعالیت موردنظر خود را روی نمایشگر اصلی انجام می‌دهد.


به‌ عبارت دیگر می‌توان گفت که اسمارت‌فون Wing از نمایشگر ثانویه خود برای اهداف مولتی‌تسکینگ بهره خواهد برد. همچنین کاربران برای مشاهده یک عکس می‌توانند از نمایشگر اصلی استفاده کنند؛ در حالی‌که نمایشگر دوم امکان دسترسی به فرامین کنترلی و ابزارهای ویراستاری را فراهم می‌کند.

با این‌حال قالب طراحی دستگاه تا حدودی عجیب و غریب است. بعلاوه این هندست با اسمارت‌فون‌های 2 نمایشگره فعلی ال‌جی نظیر G8X و V60 تفاوت خواهد داشت. در واقع نمایشگر دوم هندست‌های فوق اساسا امکان اجرای همزمان 2 اپلیکیشن را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. بر اساس شایعات مخابره شده اسمارت‌فون LG Wing طی 6 ماهه دوم سال جاری عرضه خواهد شد. این هندست به منظور برجسته نمودن تصویر برتر خود بایستی دارای قابلیت شخصی‌سازی باشد. چنین مشخصه‌ای به مشتریان امکان خواهد داد تا رنگ‌آمیزی موردنظر برای دستگاه خود را انتخاب نمایند. بعلاوه این محصول احتمالا با قیمت‌گذاری 1 میلیون وون (حدودا 817 دلار) عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH