تصاویر، امکانات و مشخصات اسمارت‌واچ هواوی Watch GT 2 Pro لو رفت

اکنون همگی می‌دانیم که شرکت هواوی بر روی حداقل یک ابزار هوشمند پوشیدنی با نام واچ فیت کار می‌کند. اکنون افشای اطلاعات جدید از اضافه شدن یک محصول نسبتا باشگوه موسوم به Watch GT 2 Pro به این فهرست حکایت دارند. این گجت همان‌طور که نام آن نیز نشان می‌دهد؛ برخلاف دستگاه مستطیلی‌شکل واچ فیت یک محصول کاملا جدید به‌شمار نمی‌رود. در واقع این اسمارت‌واچ نمونه ارتقایافته یا نسل بعدی گجت‌های پوشیدنی سری پرچم‌دار GT هواوی محسوب می‌شود.

در خصوص این ساعت جزئیات فراوانی قابل طرح است. بنابراین بدون هرگونه مقدمه خاصی به این واقعیت اشاره می‌کنیم که ظاهرا هواوی Watch GT 2 Pro  حداقل در 1 مدل کلاسیک و 1 نسخه اسپرت عرضه خواهد شد. این اسمارت‌واچ در 2 مدل رنگی شامل Nebula Gray (خاکستری) و Night Black (مشکی) عرضه خواهد شد؛ اگرچه گجت‌ مذکور احتمالا با گزینه‌های رنگی متنوع‌تری در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. هواوی یقینا با ارائه مدل‌های مختلف دستگاه‌های Watch GT خود چندان بیگانه نیست. پرچم‌دار فعلی کمپانی با نام Watch GT 2 در 2 مدل کاملا مجزا با اندازه‌های 42 و 46 میلی‌متری عرضه می‌شود و هر یک از این مدل‌ها شامل نسخه‌های کلاسیک، اسپرت و Elite هستند.

هواوی Watch GT 2 Pro

جزئیات لو رفته پیرامون Watch GT 2 Pro حقیقتا برای هرگونه اظهارنظر پیرامون سایز مدل‌های مختلف ساعت و تفاوت‌های بالقوه میان آن‌ها کفایت نخواهند کرد. با این‌حال ظاهرا بدنه این اسمارت‌واچ از جنس تیتانیوم ساخته خواهد شد. با مشاهده تصویر منتشر شده از طراحی ظاهری دستگاه می‌توان پی برد که اندازه حواشی اطراف Watch GT 2 Pro در مقایسه با ورژن معمولی آن به میزان قابل‌توجهی باریک‌تر و براق‌تر است. در واقع اسمارت‌واچ جدید از جنبه زیبایی‌ حواشی بزرگ در اکثر ابزارهای پوشیدنی اخیر هواوی و آنر فاصله گرفته است. ریشه الگوی طراحی جدید به ورژن اولیه هواوی واچ در سال 2015 بازمی‌گردد. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که Watch GT 2 Pro برخلاف Watch GT 2 و هواوی واچ از طراحی اتصال بند با استاندارد کمی ضعیف‌تر بهره می‌گیرد. این در حالیست که به منظور ایجاد ظاهری مستحکم‌تر در دستگاه طرفین بدنه ساعت به بندها متصل شده است.

صرفنظر از تصاویر متعدد منتشر شده از محصول، اطلاعات لو رفته به برخی مشخصات احتمالی هواوی Watch GT 2 Pro اشاره می‌کنند. ظاهرا این اسمارت‌واچ از قابلیت‌هایی نظیر مقاومت در برابر نفوذ آب تا سقف فشار 5 اتمسفر، نظارت حرفه‌ای بر وضعیت سلامت، بیش از 100 حالت تمرینی جدید، ردیاب spO2 و سیستم GPU پیشرفته برخوردار است. همچنین Watch GT 2 Pro مجهز به یک اسپیکر داخلی است؛ موضوعی که با توجه به یکی از تصاویر مربوط به ساعت حین برقراری تماس تلفنی قابل استنباط خواهد بود.

فرآیند شارژ به‌صورت بی‌سیم انجام خواهد شد و کاربران با استفاده از تمامی اسمارت‌فون‌های مجهز به قابلیت شارژ معکوس بی‌سیم می‌توانند اسمارت‌واچ خود را شارژ نمایند. در بخشی از متن اطلاعات لو رفته به قابلیت پشتیبانی ساعت از فناوری شارژ معکوس بی‌سیم اشاره شده است؛ اما چنین پدیده‌ای بعید به‌نظر می‌رسد و احتمالا از بروز یک اشتباه حین ترجمه یا نگارش متن ناشی شده است.

بر اساس اعلام منبع خبر یک نوبت شارژ باتری ساعت انرژی موردنیاز آن برای مدت 2 هفته را تامین خواهد کرد. این موضوع فرضیه پایبندی هواوی بر استفاده از پلتفرم پوشیدنی اختصاصی خود را تقویت خواهد کرد. این خبر برای علاقه‌مندان به تکنولوژی تا حدودی دلسردکننده خواهد بود؛ زیرا سیستم‌عامل مذکور از قابلیت نصب اپلیکیشن‌های متفرقه پشتیبانی نمی‌کند. در واقع کلیه دستگاه‌های مجهز به این سیستم‌عامل یک اسمارت‌واچ واقعی نبوده و بیش‌تر مشابه با یک ابزار پوشیدنی هوشمند هستند.

همچنین اطلاعات اخیرا لو رفته شامل تصاویری از پایه شارژ بی‌سیم مغناطیسی برای Watch GT 2 Pro هستند. در صورت صحت اطلاعات منتشر شده این شارژر از توان ورودی 10 واتی (5 ولت/ 2 آمپر) برخوردار است. البته با توجه به ناکارآمدی ذاتی فناوری شارژ بی‌سیم توان دریافتی توسط ساعت به‌مراتب کمتر از این رقم خواهد بود.

تائیدیه EEC برای هواوی Watch GT 2 Pro

نهایتا تائیدیه صادر شده توسط اتحادیه اقتصادی اروپا (EEC) نیز به جزئیات محدودی پیرامون Watch GT 2 Pro اشاره می‌کند. بر اساس اطلاعات سند این اسمارت‌واچ دارای شماره مدل VID-B19 خواهد بود. این شناسه احتمالا برای تشخیص اطلاعات بالقوه آینده سودمند خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH