۴ گوشی زیبا که به مناسبت روز زن می‌توانید به همسر و مادر خود هدیه بدهید!

هر ساله با فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه زهرا و روز زن، دغدغه فکری بیشتر آقایان خرید کادو برای همسران و مادران خود است که امسال نیز این دغدغه فکری برای انتخاب هدیه مناسب وجود دارد. گاهی این هدیه‌ها از نظر مادی کم ارزش هستند و گاهی هدیه‌های پر زرق و برقی در بین آن‌ها دیده می‌شود. یکی از این هدیه‌هایی که خرج زیاد برمی‌دارد، تصمیم بر خرید تلفن همراه به مناسبت روز زن است.

در نوع و شکل تلفن‌های همراه، فرقی بین کاربران زن و مرد نیست ولی بعضی از تلفن‌های همراه شکل و قیافه مناسب‌تری برای بانوان دارد، در این جا به معرفی چند تلفن همراه از برند‌های مختلف که برای مادران و بانوان مناسب هستند، می‌پردازیم.

Sony Xperia Z1 Compact

xperia-z1-compact

این گوشی از نظر سایز و رنگ‌بندی مناسب بوده و همچنین بهره‌ بردن از سخت افزار قدرتمند و کیفیت ساخت خوب در کنار مقاومت در برابر آب و گرد ‌و غبار، یکی از موردهای خوب برای هدیه روز مادر است.

Apple iPhone 5s

iphone_5s_press_large_verge_super_wide

این گوشی دارای پردازنده 64 بیتی با عملکردی بی‌نظیر است. دارا بودن سنسور اثرانگشت برای امنیت بیشتر و صفحه‌نمایشی با کیفیت‌عالی، از دیگر امکانات آخرین محصول تولیدی اپل است. توصیه می‌کنیم رنگ سفید و یا طلایی آن را برای خرید خود انتخاب نمایید.

HTC One M8

htc-one-m8-21

این گوشی به تازگی وارد بازار کشور شده است و از مزایای آن می‌توان به بدنه فلزی بسیار زیبا و دلفریب، دوربین اولترا پیکسل، نمایشگر با کیفیت و اسپیکرهای توانمند اشاره نمود.

Huawei Ascend P6

huawei_ascend_p6s

این گوشی باریک‌ترین مدل تولید شده توسط هواوی است که یکی از زیباترین و در عین حال ظریف‌ترین گوشی‌ها تا به این زمان محسوب می‌گردد. تردید نداشته باشید که هیچ بانویی، یارای مقاومت در برابر P6 به خصوص رنگ صورتی و سفیدش را نخواهد داشت!

13 در مورد “۴ گوشی زیبا که به مناسبت روز زن می‌توانید به همسر و مادر خود هدیه بدهید!”

  1. من زن ندارم ولی این گوشی ها خیلی گرونه آخه زنا وقتی فرق بین ام8 و پی 6 رو نمیدونن چرا الکی گوشی گرونی براشون بخریم. من نه درآمد دارم نه چیزی آقا کجای کاری مردم ندارن نون شبشونو بخورن!

  2. سلام من خیلی دوست داشتم همسرم به عنوان روز زن یه من یهhtc one mini میداد اما بااین شرایط تورم من به همون شاخه گلم راضیم

  3. اتفاقا بدترین گوشی ها برای یک زن این دو تا هستن که با معرفی شون موتفق نیستم .
    Huawei Ascend P6
    HTC One m8

    اینا بهترین برای روز مادر :
    iphone 5c
    iphone 5s
    nokia x
    Sony Xperia Z1 Compact

  4. درود
    اگر نویسنده این مطلب یکی از خانمهای مقاله نویس بود طبیعی بود که به سمت خانمها غش کنه !
    دوست من هزینه این مدلها هر کدوم حقوق یک ماه از آقایون رو میطلبه…

      1. فقط اینجا یه مشکلی هس!
        اگه مادر باشه، ورتو هم بگیری باسش کمشه!
        پس ارزش داره عادم! حقوق کل زندگیشو بده! البته کسی نمیده!!
        ولی خب سایر موارد…
        راستی آیتی رسان جان بی زحمت روز پدر هم که اومد چن تا از بهترین جورابفروشی ها رو بذار!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH