شایعه‌ای جدید و دوست داشتنی از گلکسی نوت 4

Galaxy-Note-4-Concept

همین چند وقت پیش بود که هون هان کیل، نائب رئیس ارشد سامسونگ درباره گلکسی نوت 4 چنین گفت: این هوشمند با طراحی و ساختار جدیدی ساخته خواهد شد. شاید با همین جمله چیزهایی در ذهنمان نقش ببندد. طبق شایعه‌ای که از کره درز کرده است، گلکسی نوت 4 با صفحه قابل انعطاف “یوم” به بازار خواهد آمد و منظور از قابل انعطاف هم آن قابل انعطافی که در گلکسی راوند دیدیم نخواهد بود. انتظار ما یک صفحه نمایش است که واقعا قابلیت انعطاف دارد. شاید آنطور که تصور کنیم قابلیت خم شدن نداشته باشد، اما انعطاف پذیری صفحات نمایش را وارد مرحله دیگری می‌کند.

ویژگی دیگری هم در باره این هوشمند وجود خواهد داشت که هیجان انگیز است. طبق همین شایعه، سامسونگ گلکسی نوت 4 با یک صفحه نمایش سه طرفه می‌آید. البته حضور این شایعه برای اولین بار به ماه ژانویه باز می‌گردد. ماه بعدش هم شایعه شد که نوت 4 با صفحه‌ای که در اطراف به بیرون خم شده است ساخته خواهد شد.

حالا سامسونگ پیتنتی را منتشر کرده که ایده این صفحه را به نمایش می‌گذارد. این صفحه استفاده از دکمه‌های مجازی را ممکن کرده و حرکت دربین فایلها و تصاویر ی را که بر طبق حروف الفبا چیده شده‌اند آسان می‌کند.

در زیر پیتنت منتشر شده را می‌بینید:

3sides

7 در مورد “شایعه‌ای جدید و دوست داشتنی از گلکسی نوت 4”

    1. با چسب پهن میسازیمش .ولی ستمسونگ یکم تکنولوژیش و سبکش تکراری شده.خداکنه قیمتش مناسب باشه و یه تحول درست و حسابی بده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH