لپ‌تاپ‌های جدید Swift 5 و Swift 3 ایسر با پردازنده‌های Tiger Lake اینتل معرفی شدند

طی هفته جاری کمپانی ایسر اعلام کرد که اولترابوک‌های محبوب سری سوئیفت خود را با آخرین تراشه‌های نسل یازدهمی اینتل موسوم به سری Tiger Lake به‌روزرسانی خواهد کرد. اکنون قرار است 2 مدل مجزا از این لپ‌تاپ‌ها با اسامی Swift 3 و Swift 5 از پردازنده‌های Tiger Lake بهره‌برداری نمایند؛ اقدامی که به ارتقاء کارآیی اولترابوک‌های بسیار چشم‌نواز ایسر منجر خواهد شد.

همچنین پردازنده‌های جدید سری سوئیفت همراه با تراشه‌های گرافیکی یکپارچه Intel Iris Xe عرضه خواهند شد؛ موضوعی که به افزایش هرچه بیش‌تر کارآیی در جدیدترین لپ‌تاپ‌های ایسر کمک خواهد کرد.

Swift 5 مجهز به یک نمایشگر لمسی 14 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، حداکثر روشنایی 340 نیتی و روکش ضدمیکروبی گوریلا گلس است (همچنین در صورت درخواست کاربران گزینه‌ای با روکش ضدمیکروبی بر روی تاچ‌پد نیز قابل دسترس خواهد بود).

مدل‌های جدید Swift 3 با نمایشگرهایی در 2 اندازه مختلف عرضه خواهند شد. مدل استاندارد این محصول مجهز به یک نمایشگر 14 اینچی با نسبت ابعاد 16:9 و رزولوشن فول اچ‌دی است؛ در حالی‌که نسخه 13.5 اینچی جدید از نمایشگری با نسبت ابعاد 3:2 و رزولوشن 2256×1504 پیکسل بهره می‌گیرد. این نمایشگر مشابه نمونه مورد استفاده در آخرین مدل دستگاه 2 منظوره Spin 5 است.

مدل جدید Swift 5 شرکت ایسر جزو نخستین لپ‌تاپ‌های دارای تائیدیه Intel EVO به‌شمار می‌رود

ماهیت نماد تجاری Intel EVO از زمان انتشار نخستین اخبار آنلاین پیرامون آن‌ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. به‌نظر می‌رسد که شناسه مذکور نشان‌دهنده اسم رمز پردازنده‌های نسل دوازدهمی اینتل موسوم به سری Adler Lake نخواهد بود. در عوض این موضوع نشان می‌دهد که طی فراخوان برنامه Project Athena یک لپ‌تاپ توسط اینتل موردتائید قرار گرفته است.

به گفته جیمز لین؛ مدیرکل واحد نوت‌بوک و کسب‌وکار محصولات IT در شرکت ایسر “این کمپانی با دقتی وسواس‌گونه تلاش می‌کند تا از ارتقاء کلیه جوانب طراحی منطبق با برترین تجربه کاربری ارائه شده توسط پلتفرم Intel EVO اطمینان حاصل نماید. این موضوع به کاربران ما کمک می‌کند تا دستاوردهای بیش‌تری را تجربه نمایند.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH