نوکیا 9.3 PureView به زودی معرفی خواهد شد

از زمان عرضه ضعیف اسمارت‌فون نوکیا 9 PureView کمپانی HMD در جبران ناکامی ناشی از این هندست ناتوان بوده است. اکنون نوکیا امیدوار است که با عرضه نوکیا 9.3 PureView جبران مافات کند. این هندست در ابتدای امر قرار بود با نام نوکیا 9.1 عرضه شود؛ اما متاسفانه بروز تاخیر بیش از اندازه موجب شد تا نام آن به نوکیا 9.3 PureView تغییر کند.

متاسفانه شیوع فراگیر بیماری کووید 19 موجب بروز اختلالات عملکردی شدید برای فروشندگان مرتبط با زنجیره تامین شده و موجب ایجاد تاخیر مضاعف در فرآیند توسعه اسمارت‌فون مذکور شده است. بر اساس گزارش جدیدا منتشر شده توسط وبسایت NokiaPowerUser این هندست در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد. برخی اخبار مخابره شده از دستیابی یک شریک خرده فروش به تصاویر کیس شفاف گوشی حکایت دارند.

“در حال حاضر به‌نظر می‌رسد که نوکیا موبایل فرآیند آماده‌سازی مقدمات اولیه برای عرضه این محصولات پیشرفته را آغاز نموده است. ما از طریق منابع اطلاعاتی خود در زنجیره خرده فروشی به تصاویر کیس شفاف نوکیا 9.3 PureView و برخی جزئیات مربوط به این هندست دست یافته‌ایم. ما بنا بر درخواست منابع اطلاعاتی خود از انتشار هرگونه تصویر اسکرین‌شات یا لینک مربوط به فهرست مشخصات دستگاه معذور هستیم؛ اما می‌توانیم صحت این اطلاعات را تائید نماییم.”

متاسفانه تصاویر مربوط به نوکیا 9.3 PureView قابل رویت نیستند؛ چرا که منبع منتشرکننده جزئیات ظاهرا به منظور حفظ هویت ناشناس خود درخواست کرده تا این اطلاعات محرمانه باقی بمانند.

بر اساس پیش‌بینی‌ها نوکیا 9.3 PureView به‌همراه یک نمایشگر (احتمالا اولد) با نرخ نوسازی 120 هرتزی عرضه خواهد شد. همچنین بر اساس شایعات پیکره‌بندی دوربین جدید شامل حسگر اصلی 108 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ و دوربین دوم احتمالا 64 مگاپیکسلی خواهد بود. به لطف همکاری نوکیا با کمپانی تولیدکننده لنز موسوم به زایس احتمالا شاهد پشتیبانی از برخی افکت‌های اختصاصی دوربین‌های زایس خواهیم بود.

تصویر مفهومی نوکیا PureView که توسط Ben Geskin طراحی شده است.

توان پردازشی هندست جدید PureView نوکیا از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 865 تامین خواهد شد. این تراشه از قابلیت ضبط ویدیوهای 8K پشتیبانی می‌کند. گزارشات پیشین نیز از پشتیبانی دوربین نوکیا 9.3 PureView از قابلیت ضبط ویدیویی 8K حکایت داشتند. بر اساس اخبار مخابره شده طی ماه گذشته نوکیا 9.3 PureView در مرحله تست پیش از عرضه قرار داشته است. همچنین تولید انبوه این هندست احتمالا طی ماه جاری یا ماه آینده آغاز خواهد شد.

2 در مورد “نوکیا 9.3 PureView به زودی معرفی خواهد شد”

  1. امیرکیوان گوهری

    سلام دوست عزیز. ممنون از نظر شما. متاسفانه عرضه اسمارت‌فون نوکیا 9.3 واقعا وضعیت فرسایشی پیدا کرده. البته خریداری قطعات از شرکت‌های مختلف واقعا نقص محسوب نمیشه چرا که اپل هم بسیاری از قطعات آی‌فون از جمله نمایشگر رو از شرکت‌های Japan Display و ال‌جی دیسپلی خریداری می‌کند.

  2. بایدبجای865که پردازنده ای متعلق به سال قبل هست،پردازنده جدیدترو قوی ترو5Gاسنپدراگون875روی این گوشی نوکیای به اصطلاح پرچمدارنصب کنه وروانه بازارکنه شرکت نوکیا!این دیگه چه روشیه که نوکیادرپیش گرفته مدل های جدیدوپرچمداررو باپردازنده قدیمی یاسال قبل معرفی می کنه!لنز دوربین108قرضی شرکت سامسونگ!یه زمانی بود که نوکیاقوی ترین دوربین هانصب شده برروی تمام گوشیهاروخودش طراحی وتولیدمی کرد

    3
    6

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH