اسمارت‌فون موتورولا ریزر 5G با تراشه اسنپ‌دراگون 765G رسما معرفی شد

شرکت موتورولا از دستگاه تاشوی جدید خود با نام ریزر 5G رونمایی کرد. این محصول همان‌طور که از نام آن نیز پیداست؛ به‌عنوان جانشین هندست سال گذشته ریزر روانه بازار خواهد شد. محصول جدید اگرچه در بسیاری از جوانب شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بوده است؛ اما عموما همان مسیر سابق را طی کرده و جدیدترین فناوری نمایشگرهای تاشو را با حس نوستالژیک ادغام نموده است.

لذا بی‌تردید این گجت به لحاظ ظاهری از شباهت فراوانی با اسمارت‌فون ریزر برخوردار است. این‌بار به منظور ارتقاء کارآیی دستگاه و افزایش سرعت تبادل داده‌های موبایلی از تراشه اسنپ‌دراگون 765G بهره‌برداری شده است. همچنین ریزر 5G با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد.

موتورولا ریزر 5G با رنگ مشکی گرافیتی براق

نمایشگر خارجی گوشی از نوع gOLED بوده و از اندازه 2.7 اینچی، رزولوشن 800×600 پیکسلی و چگالی پیکسلی 370ppi برخوردار است. در بخش داخلی نیز کاربران به یک پنل 6.2 اینچی pOLED با رزولوشن 876×2142 پیکسل و چگالی پیکسلی 373ppi دسترسی خواهند داشت.

موتورولا ریزر 5G با رنگ نقره‌ای (Liquid Mercury)

اکنون اپلیکیشن‌های بیش‌تری از جمله دوربین، پیام‌رسان، ماشین‌حساب، Google Keep، Google News، Google Home و یوتیوب با نمایشگر خارجی گوشی سازگاری خواهند داشت. این برنامه‌ها صرفا شامل موارد پیش‌فرض و از پیش نصب شده هستند و کاربران با اعطای دستی مجوز به هر اپلیکیشن می‌توانند امکان اجرای آن روی نمایشگر خارجی را فراهم نمایند. بعلاوه این نمایشگر اکنون از ژست‌های پیمایشی نیز پشتیبانی می‌کند.

موتورولا ریزر 5G با رنگ طلایی (Blush Gold)

موتورولا ریزر 5G دارای طراحی آب‌گریز بوده و از یک باتری 2800 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ 15 واتی، دوربین 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.7، فوکوس خودکار لیزری و OIS بهره می‌گیرد. دوربین سلفی گوشی نیز مجهز به یک حسگر 20 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 است.

این اسمارت‌فون با مدل‌های رنگی مشکی (خاکستری تیره)، نقره‌ای و طلایی طی فصل پاییز پیش رو در کشور چین و برخی بازارهای اروپایی منتخب عرضه خواهد شد. در ادامه شاهد عرضه هندست در سایر کشورها نیز خواهیم بود. نسخه آنلاک شده موتورولا ریزر 5G در بازار آمریکا از طریق فروشگاه‌های Best Buy، B&H، آمازون و فروشگاه آنلاین موتورولا با قیمت‌گذاری 1399 دلاری عرضه می‌شود. بعلاوه شرکت‌های مخابراتی T-Mobile و AT&T نیز اقدام به فروش این هندست خواهند کرد. نهایتا بایستی خاطرنشان کرد که ریزر 5G با سیستم‌عامل اندروید 10 در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH