آموزش اجرای بازی مخفی مرورگر فایرفاکس

ظاهرا این روزها تمامی مرورگرهای اینترنتی، یک بازی مخفی دارند. اگر به دنبال شیوه اجرای بازی مخفی مرورگر فایرفاکس هستید، آنگاه پیشنهاد می‌کنیم که این مطلب را از دست ندهید.

در مرورگر گوگل کروم می‌توانید به اجرای بازی دایناسور بپردازید. در مایکروسافت Edge نیز یک بازی مخفی موج‌سواری قرار داده شده است. حال در موزیلا فایرفاکس با پنگ اسب تک‌شاخ (unicorn pong) طرف هستیم.

شیوه اجرای بازی مخفی مرورگر فایرفاکس

ابتدا باید مرورگر فایرفاکس را باز کرده و سپس در گوشه بالا سمت راست، بر روی منوی همبرگری کلیک کنید. در ادامه باید گزینه “Customize” را انتخاب کنید.

اجرای بازی مخفی مرورگر فایرفاکس

در برگه “Customize Firefox” می‌توانید لیستی از عناصر ارتباطی جهت پیکربندی نوار ابزار را مشاهده کنید.

حال باید تمامی آیتم‌ها به غیر از “Flexible Space” را به فضای “Overflow Menu” در سمت راست بکشید.

اجرای بازی مخفی مرورگر فایرفاکس

بر روی آیکون اسب تک‌شاخ که در پایین پنجره ظاهر شده، کلیک کنید.

اجرای بازی مخفی مرورگر فایرفاکس

اکنون می‌بینید که یک بازی مشابه پنگ، به همراه یک اسب تک‌شاخ، در سمت راست برگه ظاهر می‌شود. در این نسخه از بازی، مستطیل “Flexible Space” نقش راکت پنگ را دارد. اسب تک‌شاخ نیز همان توپ بازی است. جهت بازی کردن نیز فقط کافی است که فلش‌ها را بر روی صفحه‌کلید خود فشار دهید. همان‌طور که می‌دانید، قانون بازی نیز این است که اسب تک‌شاخ از راکت عبور نکند.

اجرای بازی مخفی مرورگر فایرفاکس

اگر باختید و خواستید که مجددا بازی کنید، آنگاه باید بر روی کلید “اسب ‌تک‌شاخ” دابل-کلیک کنید. اگر هم از بازی کردن خسته شده‌اید، می‌توانید بر روی “Restore Defaults” کلیک کرده و بدین ترتیب مجددا تمامی آیتم‌ها را از “Overflow Menu” بیرون بکشید. با کلیک بر روی کلید “Done” نیز می‌توانید برگه “Customize Firefox” را ببندید.

حال که این ترفند مخفی را یاد گرفته‌اید، می‌توانید آن را به دوستان خود نیز نشان دهید. راستی، اگر مایل بودید، می‌توانید به اجرای بازی مخفی دایناسور گوگل کروم نیز پرداخته و حتی آن را هک کنید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH