اینترنت رایگان معلمان

بسته اینترنت رایگان سه ماهه برای معلمان فعال شد

شب گذشته محمد جواد آذری جهرمی، وزیر اطلاعات و فناوری ارتباطات اعلام کرد که بسته اینترنت سه ماهه رایگان برای بیش از 700 هزار معلم و کادر آموزشی فعال شد.

این خبر در حالی اعلام شد که وزیر ارتباطات پیش‌تر وعده فعال سازی بسته اینترنت سه ماهه برای معلمان را داده بود، به گفته وزیر یک بسته دیگر برای دانش آموزان در نظر گرفته شده که برای شماره‌هایی که در سامانه شاد ثبت نام کرده‌اند، فعال می‌شود.

با توجه به شیوع ویروس کرونا و آغاز سال تحصیلی همراه با کلاس‌های غیرحضوری، دولت برای کاهش هزینه‌های کلاس‌های آنلاین از یک هفته پیش اعلام کرد که اینترنت شبکه شاد، برای همه اپراتورها رایگان خواهد بود، اما بسیاری از مدارس کلاس‌های غیرحضوری خود را بر روی اپلیکیشنی به غیر از شبکه شاد برگزار می‌کنند و به همین جهت، بسته‌های اینترنت سه ماهه رایگان برای معلمان و دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

شب گذشته بسته سه ماهه اینترنت رایگان برای تعداد زیادی از معلمان و کادر آموزشی فعال شد و به مرور تا آغاز ماه مهر، بسته‌های اینترنت برای دیگر معلمان نیز فعال خواهد شد.

از دیگر اقدامات وزارت ارتباطات برای شروع سال تحصیلی می‌توان به اتصال بیش از 86 هزار مدرسه در سراسر کشور به اینترنت و رایگان شدن سایت‌های آموزشی منتخب و مورد استفاده دانش آموزان اشاره کرد.

2 در مورد “بسته اینترنت رایگان سه ماهه برای معلمان فعال شد”

  1. هم تیتر و هم متن گمراه کننده است. بسته ٢٠ گیگابایتی هست اما از متن اینطور برمیاد که نامحدود و رایگانه.

    1. سعید صانعی

      سلام، در هیچ جای متن به نامحدود بودن بسته اشاره نشده، فقط اعلام شده که بسته اینترنت رایگان برای معلمین فعال شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH