اطلاعات مربوط به اسمارت‌فون‌های دوربین‌محور سری گلکسی F سامسونگ لو رفت

بر اساس یک شایعه جدید به‌نظر می‌رسد که کمپانی سامسونگ در تدارک عرضه سری جدیدی از اسمارت‌فون‌های دوربین‌محور خود در هندوستان تحت‌عنوان گلکسی F است. این هندست‌ها احتمالا در رده قیمتی 15 هزار تا 20 هزار روپیه (200 تا 270 دلار) طبقه‌بندی شده و در اوایل ماه آینده ضمن برگزاری یک رویداد آنلاین اختصاصی عرضه خواهند شد.

صفحه مربوط به اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی F41

پیش از برگزاری رویداد بزرگ معرفی این هندست‌ها یک دفترچه راهنمای کاربر در صفحه پشتیبانی وبسایت هندی سامسونگ منتشر شد و پیرامون نخستین عضو خانواده جدید سری F موسوم به گلکسی F41 اطلاعاتی را در اختیار کارشناسان قرار داد. این اسمارت‌فون دارای شماره مدل SM-F415F بوده و بر اساس پیش‌بینی‌های قبلی عضوی از سری تاشو گلکسی Z سامسونگ قلمداد می‌شد. همان‌طور که در تصاویر زیر ملاحظه می‌کنید؛ گلکسی F41 از نمایشگری با ناچ قطره‌ای شکل، پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه، اسکنر اثرانگشت در قسمت پشتی و جک صوتی هدفون بهره خواهد برد. تصاویر شماتیک از به‌کارگیری اسپیکرهای دوگانه حکایت دارند. در این‌حالت قطعه گوشی نقش اسپیکر دوم را ایفا نموده و بلندگوی دیگر نیز در قسمت تحتانی دستگاه مستقر خواهد شد.

تصاویر شماتیک سامسونگ گلکسی F41

بررسی دقیق‌تر محتوای دفترچه کاربری نشان می‌دهد که این هندست مجهز به دوربین‌های عریض و فوق‌عریض خواهد بود. با این‌حال به مشخصات دقیق سنسورها هیچ اشاره‌ای نشده است. برخی گمانه‌زنی‌ها از به‌کارگیری دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی حکایت دارند. برای روشن شدن مشخصات ماژول سوم کماکان بایستی منتظر بمانیم. همچنین محتوای دفترچه کاربری نشان می‌دهد که هندست مذکور از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی خواهد کرد؛ اگرچه به سرعت دقیق آن اشاره نشده است. همچنین اکنون با اطمینان می‌توان اعلام کرد که باتری گلکسی F41 از طریق یک درگاه USB Type-C شارژ خواهد شد. بعلاوه این هندست از قابلیت دریافت 2 سیم‌کارت و کارت حافظه میکرو اس‌دی به‌صورت همزمان برخوردار است.

جزئیات مربوط به دوربین و شیار سیم‌کارت

از این گذشته گلکسی F41 اخیرا در پایگاه داده گیک‌بنچ نیز رویت شده است. بر این اساس توان پردازشی دستگاه از طریق تراشه اگزینوس 9611 تامین خواهد شد.

گلکسی F41 در تست پردازش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب امتیازات 348 و 1339 را کسب نموده است. بعلاوه این اسمارت‌فون با 6 گیگابایت حافظه رم روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH