مشخصات ماژول دوربین اسمارت‌فون گلکسی A52 سامسونگ مشخص شد

گلکسی A50 یکی از پرفروش‌ترین اسمارت‌فون‌های شرکت سامسونگ در سال 2019 بود و غول کره‌ای با عرضه گلکسی A51 نیز این موفقیت را تکرار کرد. مدل میان‌رده امسال نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود نشان داده است. بی‌تردید این محصول یکی از برترین اسمارت‌فون‌های میان‌رده تولید شده توسط سامسونگ به‌شمار می‌رود. همچنین با توجه به فروش چشمگیر گلکسی A51 این محصول در واقع دستگاهی حیاتی برای سامسونگ محسوب می‌شود. لذا به سادگی می‌توان حدس زد که سامسونگ با عرضه گوشی گلکسی A52 نسبت به تکرار موفقیتی مشابه کاملا امیدوار است. در حال حاضر کمپانی مشغول توسعه این دستگاه بوده و اگرچه هنوز برای لو رفتن جزئیات مربوط به آن بسیار زود است؛ اما اکنون نخستین جزئیات پیرامون گلکسی A52 و پیکره‌بندی دوربین این هندست منتشر شده است.

نخستین اطلاعات منتشر شده پیرامون مشخصات دوربین گلکسی A52

سامسونگ پیش‌تر اسامی برند گوشی‌های سری گلکسی A خود در سال 2021 را ثبت کرد و نام گلکسی A52 نیز در میان آن‌ها به چشم می‌خورد. انتظار می‌رود که گلکسی A52 همانند هندست نسل گذشته خود در 2 نسخه LTE و 5G روانه بازار خواهد شد. در حال حاضر گلکسی A51 5G کماکان ارزان‌ترین گوشی سامسونگی 5G قابل دسترس در بازار محسوب می‌شود.

اعضای انجمن GalaxyClub موفق به کشف برخی مشخصات اولیه گلکسی A52 شده‌اند. بر این اساس هندست مذکور همانند گلکسی A51 از پیکره‌بندی دوربین پشتی چهارگانه بهره خواهد برد. دوربین اصلی گوشی از رزولوشن 64 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود؛ در حالی‌که دوربین اصلی گلکسی A51 مجهز به یک سنسور 48 مگاپیکسلی است. همچنین مدل جدید از یک دوربین ماکرو نیز بهره خواهد برد. این اطلاعات نشان می‌دهند که گلکسی A52 احتمالا فاقد یک لنز زوم واقعی خواهد بود. هنوز مشخص نیست که آیا دوربین ماکرو همانند نمونه به‌کارگیری شده در گلکسی A51 از سنسور 5 مگاپیکسلی بهره خواهد برد یا خیر. همچنین در حال حاضر جزئیات مربوط به دوربین‌ فوق‌عریض و حسگر تشخیص عمق نیز اعلام نشده است.

همچنین یک گزارش پیش‌تر منتشر شده نشان داد که سامسونگ احتمالا قصد دارد تا قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم را به هندست‌های سری A در سال 2021 اضافه نماید. انتظار می‌رود که طی هفته‌های آینده جزئیات بیش‌تری پیرامون مشخصات گلکسی A52 منتشر شود. سامسونگ احتمالا در اواخر سال جاری یا اوایل سال 2021 از این گوشی‌ها رونمایی خواهد کرد.

1 در مورد “مشخصات ماژول دوربین اسمارت‌فون گلکسی A52 سامسونگ مشخص شد”

  1. این ها رو نداشته باشه به شدت شکست خواهد خورد با توجه به مدل های موجود در بازار :

    1- رفرش ریت حداقل 90 هرتز
    2- نخسه پلاس صفحه نمایش امولد و پشتیبانی از HDR
    3- 5g
    4- باتری 4500
    5- پردازنده اسنپ دراگون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH