گوشی منعطف و خمیده رویال فلکس‌پای 2 با ساختار لولای ارتقایافته و ظاهر خاص معرفی شد

رویال نخستین شرکتی بود که یک اسمارت‌فون تاشو را روانه بازار کرد و مدت‌ها بعد شاهد عرضه رقبای محبوب‌تر این محصول از سوی کمپانی‌های سامسونگ و هواوی بودیم. با این‌حال کمپانی رویال تصمیم گرفت تا نخستین گوشی تاشوی خود را صرفا در بازار چین عرضه نماید. بدین‌ترتیب گجت مذکور در خارج از بازار بومی عملا ناشناخته باقی ماند. امروز کمپانی از دومین نسل هندست تاشوی خود رونمایی کرد. این محصول اکنون از ساختار لولای مطلوب‌تر، نمایشگر ارتقایافته با طول قطر بیش‌تر و برچسب قیمتی مشتری‌پسند برخوردار است. بگذارید با رویال فلکس‌پای 2 بیش‌تر آشنا شویم:

این هندست به‌دنبال برگزاری رویداد ماه مارس معرفی شد. در جریان این مراسم بیل لئو؛ مدیرعامل کمپانی از یک نمایشگر تاشوی جدید رونمایی کرد. اکنون کلیه مشخصات، قیمت‌گذاری و امکانات جالب رویال فلکس‌پای 2 روشن شده است؛ مواردی که کمپانی امیدوار است تا با وجود آن‌ها فلکس‌پای 2 بتواند به جذابیتی بیش‌تر نسبت به اسمارت‌فون‌های میت XS هواوی یا گلکسی زد فولد 2 سامسونگ دست پیدا کند.

تراشه اسنپ‌دراگون 865، حافظه UFS 3.0 و رم LPDDR5 بخشی از مشخصات پیش‌تر اعلام شده این هندست به‌شمار می‌روند. اکنون می‌دانیم که فلکس‌پای 2 با 2 پیکره‌بندی مختلف شامل 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی یا 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌داخلی عرضه خواهد شد. هر 2 مدل جهت خریداری به آسانی قابل دسترس هستند.

اسلایدهای نمایش داده شده در خصوص نمایشگر جدید Cicada Wing 3S در رویال فلکس‌پای 2

رویال در نمایشگر اسمارت‌فون جدید خود اصلاحات بزرگی را اعمال نموده است. فلکس‌پای 2 مجهز به یک پنل تاشونده به خارج بوده و با قرارگیری لولا در زاویه 180 درجه‌ای به یک گوشی 2 نمایشگره تبدیل می‌شود. کمپانی فناوری مورد استفاده در این نمایشگر را Cicada Wing 3S نامگذاری نموده است. این نمایشگر همانند آینه کاملا صیقلی بوده و حتی پس از 1.8 میلیون نوبت باز و بسته شدن نیز دچار هیچ‌گونه چین و چروکی نخواهد شد.

از جنبه مشخصات نیز بایستی خاطرنشان کرد که این نمایشگر در وضعیت باز شده از اندازه 7.8 اینچی، نسبت ابعاد 4:3 و رزولوشن 1440p برخوردار است. هنگام تا شدن دستگاه، پنل 5.5 اینچی با نسبت ابعاد 16:9 در قسمت جلویی نمایان خواهد شد؛ در حالی‌که نمایشگر پشتی از اندازه 5.4 اینچی و نسبت ابعاد 16:10 برخوردار خواهد بود.

رویال فلکس‌پای 2 دارای یک رابط کاربری اختصاصی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 10 است. این رابط کاربری WaterOS 2.0 نامگذاری شده و دارای برخی قابلیت‌های مولتی‌تسکینگ است که هندست تاشو را به یک دستگاه فوق‌العاده برای کار در منزل تبدیل می‌کند. همچنین در سمت چپ بدنه دستگاه 4 حسگر دوربین به چشم می‌خورد. بالاترین دوربین مجهز به یک حسگر فوق‌عریض 16 مگاپیکسلی با میدان دید 116 درجه‌ای است. دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابری و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9، لنز 6P و سنسور 1/1.72 اینچی سایر مولفه‌های ماژول دوربین را تشکیل می‌دهند. دوربین چهارم با رزولوشن 32 مگاپیکسلی دارای یک لنز پرتره اختصاصی جهت ثبت عکس‌های سلفی است.

اپلیکیشن دوربین دارای قابلیت تصویربرداری از اشخاص بوده و کاربر می‌تواند تصویر خود را در نمایشگر دوم مشاهده کند. بدین‌ترتیب کاربر قادر به ثبت تصاویر موردنظر خود بوده و از تکرار چندباره فرآیند عکاسی بی‌نیاز خواهد شد. این هندست از اتصال وای‌فای 6، بلوتوث 5.1 و شبکه 5G در کلیه باندهای فرکانسی محبوب پشتیبانی نموده و  با انواع شبکه‌های SA و NSA سازگاری دارد. باتری 4450 میلی‌آمپرساعتی فلکس‌پای 2 از فناوری Quick Charge 4.0 با نرخ 18 وات پشتیبانی نموده و عملیات شارژ باتری از طریق یک درگاه USB-C 3.1 انجام می‌شود.

تصاویر رویال فلکس‌پای 2 از تمامی زوایا

رویال فلکس‌پای 2 از روز 25 سپتامبر (4 مهرماه) از طریق وبسایت JD.com و وبسایت اختصاصی کمپانی قابل دسترس خواهد بود. این هندست در مدل‌های رنگی نقره‌ای، مشکی یا طلایی و با 2 قیمت‌گذاری مختلف عرضه می‌شود. مدل 8/256 گیگابایتی دارای برچسب قیمتی 9988 یوانی (1470 دلار/1250 یورو) خواهد بود؛ در حالی‌که نسخه 12/512 گیگابایتی با قیمت‌گذاری 11588 یوان (1700 دلار/1450 یورو) عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH