ال‌جی از اسمارت‌فون‌های K62 و K52 با نمایشگرهای بزرگ رونمایی کرد

امسال شرکت ال‌جی با توقف تولید اسمارت‌فون‌های سری G و عرضه سری Velvet تصمیم گرفته تا کسب‌وکار اسمارت‌فونی خود را به شکلی بنیادین متحول نماید. این شرکت اخیرا با معرفی اسمارت‌فون ال‌جی Wing مجهز به نمایشگر قابل چرخش یکی از خلاقانه‌ترین دستگاه‌های خود را به معرض نمایش گذاشته است. با تکمیل برنامه‌های شرکت برای عرضه گوشی‌های پرچم‌دار اکنون ال‌جی تولید مجموعه‌ای از اسمارت‌فون‌های میان‌رده را آغاز نموده است. امروز کمپانی از 2 مدل جدید سری K با نمایشگرهای بزرگ، باتری‌های توانمند و دوربین‌هایی با رزولوشن بالا رونمایی کرد. این هندست‌ها ال‌جی K62 و ال‌جی K52 نام دارند.


مشخصات ال‌جی K62

این هندست جدید از یک پردازنده 8 هسته‌ای ناشناخته با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و 4 گیگابایت رم بهره می‌گیرد. کمپانی هنگام تولید این اسمارت‌فون بسیار سخاوت‌مندانه رفتار کرده و آن‌را به 128 گیگابایت حافظه‌داخلی مجهز نموده است. همچنین کاربران در صورت تمایل به ارتقاء فضای ذخیره‌سازی گوشی می‌توانند از کارت حافظه میکرو اس‌دی استفاده کنند. این هندست دارای گواهی استقامتی MIL-STD-810G است؛ بنابراین با یک محصول کاملا مقاوم و بادوام سروکار داریم.

ال‌جی K62 با محوریت یک نمایشگر 6.6 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نسبت ابعاد 20:9 طراحی شده است. حفره کروی‌شکل تعبیه شده در مرکز قسمت فوقانی نمایشگر از یک دوربین سلفی 28 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. به‌کارگیری چنین رزولوشنی برای دوربین کاملا نامتعارف به‌نظر می‌رسد. پیکره‌بندی دوربین چهارگانه در پنل پشتی گوشی شامل حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی، لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. همچنین اپلیکیشن دوربین به کاربران امکان می‌دهد تا یک ویدیوی یوتیوبی زنده را به شکلی سریع منتشر نمایند.

اسکنر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه گوشی، درگاه USB-C با پشتیبانی از اتصال USB 3.1 و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی سایر مشخصات این هندست را تشکیل می‌دهند. این گوشی با سیستم‌عامل اندروید 10 و رابط کاربری LG UX روانه بازار می‌شود. ال‌جی K62 به‌زودی و تا ماه آینده در قاره اروپا قابل دسترس خواهد بود. با این‌حال ال‌جی این هندست را در بازارهای منتخب آمریکای لاتین، خاورمیانه و آسیا نیز عرضه خواهد کرد.

مشخصه ال‌جی K52

ال‌جی K52 از یک پنل فول اچ‌دی کاملا مشابه 6.6 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی و پیکره‌بندی دوربین چهارگانه بهره می‌گیرد. با این‌حال اکنون در عوض استفاده از دوربین سلفی 28 مگاپیکسلی شاهد به‌کارگیری یک سنسور ساده‌تر 13 مگاپیکسلی هستیم.

بعلاوه ال‌جی K52 مجهز به یک تراشه ناشناخته به‌همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی است. با این‌حال کاربران کماکان قادر به ارتقاء فضای ذخیره‌سازی دستگاه از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی خواهند بود.

قیمت‌گذاری و زمان عرضه

هندست‌های جدید ال‌جی با ساختار پشتی مات و در مدل‌های رنگی سفید و آبی روانه بازار خواهند شد. همچنین ال‌جی K52 در یک مدل اختصاصی قرمزرنگ نیز عرضه می‌شود. همان‌طور که پیش‌تر اعلام شد؛ این گجت‌ها در بازارهای منتخب منطقه آمریکای لاتین، آسیا و اروپا عرضه می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH