تصاویر و فهرست مشخصات کامل اسمارت‌فون پیکسل 4a 5G گوگل منتشر شد

نخستین گوشی پیکسلی 5G تولید شده توسط شرکت گوگل احتمالا به‌زودی عرضه خواهد شد و اکنون نیز شاهد انتشار تصاویر رسمی و اطلاعات قابل‌توجهی پیرامون مشخصات کامل اسمارت‌فون پیکسل 4a 5G هستیم.

به‌طور کلی انتظار می‌رود که این هندست از ابعادی بزرگتر نسبت به پیکسل 4a برخوردار بوده و شامل اصلاحات معناداری در تمامی حوزه‌ها باشد. نمایشگر بزرگتر با اندازه 6.2 اینچ و به‌کارگیری تراشه قدرتمندتر اسنپ‌دراگون 765G با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G اصلی‌ترین تفاوت‌های میان این 2 هندست به‌شمار می‌روند. بهره‌مندی از دوربین دوم فوق‌عریض با رزولوشن 8 مگاپیکسل و باتری بزرگتر 3885 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع 18 واتی سایر امکانات پیکسل 4a 5G را تشکیل می‌دهند.

تصاویر پیکسل 4a 5G گوگل

نمایشگر گوشی کماکان دارای یک حفره دایروی‌شکل در گوشه فوقانی سمت چپ جهت استقرار دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بوده و از نسبت ابعاد 19.5:9 برخوردار است. بدنه گوشی از جنس پلاستیک ساخته شده و اسکنر اثرانگشت نیز بر روی پنل پشتی دستگاه قرار دارد. ماژول دوربین پشتی نیز از حسگر اصلی 12.2 مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. پیکسل 4a 5G گوگل با سیستم‌عامل اندروید 11 به بازار عرضه خواهد شد. همچنین این هندست همراه با جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت گوگل در روز 30 سپتامبر (9 مهرماه) از اسمارت‌فون جدید خود رونمایی خواهد کرد. بر اساس تائیدیه رسمی کمپانی، پیکسل 4a 5G با قیمت‌گذاری پایه 499 دلاری در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد؛ در حالی‌که مشتریان اروپایی برای خریداری نسخه 128 گیگابایتی این هندست بایستی مبلغ 499 یورو/499 پوند را پرداخت نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH