احتمالا آیفون 6 با طرحی خیلی متفاوت‌تر از گذشته و با صفحه‌ای خمیده خواهد آمد!

iPhone_6_curved_screen

همین چند روز پیش خبری از طرح احتمالی گلکسی نوت 4 شنیدیم، خبری که می‌گفت این هوشمند قرار است با صفحه خمیده که به قول خود سامسونگ خمیده‌ای متفاوت خواهد بود روانه بازرا شود. امروز هم شایعاتی مبنی بر طرح متفاوت آیفون 6 شنیده می‌شود. این شایعات آنقدر زیاد و یک جورایی واقعی هستند که تقریبا می‌توان انتظار یک صفحه 4.7 اینچی با لبه‌های خمیده را از پرچمدار آتی اپل داشت.

دیگر زمان آن رسیده است که اپل فکری بحال طرح همیشگی و تکراری خود کند، زیرا اگر بخواهد به همین منوال ادامه دهد، تا جایی از بازار رنگارنگ و متنوع عقب خواهد افتاد که رسیدن به جایگاه فعلی‌اش برایش هزینه بر خواهد بود.

گزارشی از یک بلاگ ژاپنی به نام Mac Otakara ادعا کرده است که آیفون 6 با لبه‌های خمیده یا چیزی شبیه به کیس ضربه گیر Squair  که در زیر می‌بینید خواهد آمد. توضیحات دیگر هم حاوی نشانه‌هایی از شباهت لبه‌ها به آیفون 3G/3Gs یا گلکسی اس 3 بوده است.

گزارش دیگری هم حرفهایی از قرار دادن یک صفحه خمیده روی صفحه نمایش آیفون 6 زده است که البته زیاد هم جالب توجه نیست، زیرا این گزارش اشاره کرده که این خمیدگی از نوعی که روی گلکسی راوند و جی فلکس استفاده شده نخواهد بود و تنها در کناره ها کمی خمیدگی دارد.

باید منتظر بود و دید که بالاخره کدامیک از این شایعات درست از آب در می‌آیند، اما تا الان هر چه که هست، ظاهرا نشان از تغییراتی در طراحی پرچمدار آینده اپل دارد.

9051-505-140422-Squair-l

3 در مورد “احتمالا آیفون 6 با طرحی خیلی متفاوت‌تر از گذشته و با صفحه‌ای خمیده خواهد آمد!”

  1. اپل سنت هایی داره که طبق اونا هیچوقت شکل گوشی های یک خانواده رو تغییر نمیده
    به احتمال زیاد ایفون 6 بازم مثل ایفون 5sهستش

  2. به نظر من صفحه خمیده در لبه ها ایده جالبی نیست چون هم گوشی رو زشت میکنه و هم اینکه اگه گوشی از فاصله نیم متریرو زمین بیفته صفحه به سراحتی میشکنه.
    ولی اپل حتما باید حاشیه دور صفحه نمایش گوشیهاش رو به شدت کاهش بده.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH