مشخصات دوربین اسمارت‌فون پوکو C3 پیش از عرضه آن اعلام شد

پوکو؛ برند فرعی کمپانی شیائومی در روز 6 اکتبر (15 مهرماه) از اسمارت‌فون پوکو C3 رونمایی خواهد کرد. تنها چند روز مانده به موعد معرفی این هندست، تولیدکننده چینی جزئیات مربوط به دوربین‌های پشتی آن‌را اعلام کرده است. پوکو C3 از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی بهره خواهد برد. لنزهای دوربین همراه با فلاش LED درون یک ماژول دایروی‌شکل مستقر خواهند شد. دوربین اصلی مجهز به یک سنسور 13 مگاپیکسلی است و لنز ماکرو و حسگر تشخیص عمق نیز در کنار آن جای می‌گیرند.

برند پوکو در بخش زیرین ماژول دوربین سه‌گانه حک شده است. همان‌طور که در تصویر ملاحظه می‌کنید؛ پوکو C3 از الگوی طراحی 2 رنگ بهره می‌گیرد.

پوکو هنوز فهرست مشخصات کامل اسمارت‌فون C3 را منتشر نکرده است؛ اما بر اساس شایعات این هندست مدل ری‌برند شده ردمی 9C به‌شمار می‌رود. این گوشی با تراشه هلیو G35 ساخت شرکت مدیاتک، نمایشگر 6.53 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ از طریق پورت میکرو USB با حداکثر توان 10 وات عرضه می‌شود.

ردمی 9C مجهز به دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است. اما ردمی 9C برخلاف پوکو C3 فاقد طراحی 2 رنگ در قسمت پشتی بوده و دارای الگوی بافتی از بخش فوقانی تا تحتانی است. همچنین در قسمت زیرین پیکره‌بندی دوربین پشتی این هندست عبارت “AI Camera” حک شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH