تلویزیون‌های هوشمند جدید نوکیا در روز 15 مهرماه معرفی خواهند شد

بر اساس گزارش وبسایت NokiaPowerUser برند نوکیا پس از عرضه چندین تلویزیون هوشمند در هندوستان طی سال جاری و استقبال فراوان مشتریان از این محصولات تصمیم گرفته تا در روز 6 اکتبر (15 مهرماه) یک محصول تلویزیونی جدید را عرضه نماید. نکته جالب‌توجه این‌که این محصول جدید با سیستم صوتی Onkyo روانه بازار خواهد شد. تلویزیون‌های هوشمند قبلی نوکیا شامل مدل‌های 43، 55 و 65 اینچی بودند. مدل‌های جدید تلویزیون‌های هوشمند نوکیا در 2 سایز 32 و 50 اینچی پیش‌تر تائیدیه BIS را دریافت نموده‌اند. بر اساس اطلاعات فعلی تلویزیون هوشمند 32 اینچی نوکیا دارای رزولوشن فول اچ‌دی بوده و احتمالا به ارزان‌ترین اسمارت تی‌وی نوکیا تبدیل خواهد شد. همچنین منبع خبری فوق پیش‌بینی می‌کند که این تلویزیون 32 اینچی با برچسب قیمتی حدودا 21999 روپیه (تقریبا معادل با 300 دلار) در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

در عین‌حال تلویزیون هوشمند 50 اینچی نوکیا احتمالا با قیمت‌گذاری 36999 روپیه (تقریبا 505 دلاری) به فروش خواهد رفت. این تلویزیون احتمالا مجهز به اسپیکر داخلی JBL بوده و با قابلیت پشتیبانی از سیستم هوشمند تنظیم نور، DTS، دالبی ویژن و سایر امکانات عرضه می‌شود. تلویزیون‌های هوشمند جدید نوکیا مجهز به سیستم‌عامل اندروید بوده و از رابط فرمان‌گیر صوتی گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کنند.

تلویزیون‌های هوشمند فعلی نوکیا

اتفاقا نوکیا در ماه ژوئن سال جاری 2 تلویزیون جدید را روانه بازار کرد. در میان این محصولات یک تلویزیون هوشمند 43 اینچی 4K LED با سیستم‌عامل اندروید 9، پردازنده 4 هسته‌ای CA53 با فرکانس 1.0 گیگاهرتز، 2.25 گیگابایت حافظه‌ داخلی رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به چشم می‌خورد. این تلویزیون از فناوری‌های دالبی ویژن، HDR10 و MEMC پشتیبانی می‌کند. قیمت‌گذاری این محصول برابر با 31999 روپیه یا حدودا 436 دلار است. صرفنظر از این موضوع تلویزیون هوشمند و پیشرفته 65 اینچی نوکیا با قیمت‌گذاری 64999 روپیه (حدودا 886 دلار) در بازار هندوستان به فروش می‌رسد.


از جنبه طراحی پیش‌بینی می‌شود که تلویزیون‌های جدید از همان سبک طراحی سایر مدل‌ها بهره‌برداری نمایند. لذا این محصولات احتمالا از الگوی طراحی بدون‌حاشیه استفاده خواهند کرد. حواشی فوقانی و جانبی این تلویزیون‌ها بایستی بسیار باریک باشند؛ اما قسمت پایه احتمالا کمی ضخیم‌تر خواهد بود. این تلویزیون‌ها از یک براکت نقره‌ای رنگ در بخش زیرین استفاده می‌کنند؛ اما کاربران می‌توانند آن‌ها را بر روی دیوار نیز نصب نمایند. همچنین شاهد به‌کارگیری الگوی رنگ‌آمیزی نقره ای در قسمت تحتانی تلویزیون و حک شدن لوگوی NOKIA در بخش میانی آن هستیم. بعلاوه یک اسپیکر JBL کشیده نیز در قسمت تحتانی تلویزیون مستقر شده است.

بی‌تردید مدل‌های جدید تلویزیون هوشمند نوکیا با اندازه‌های متفاوت نمایشگر نه‌تنها از طریق مجاری رسمی کمپانی بلکه توسط فروشگاه‌های Flipkart و Amazon India نیز به فروش خواهد رفت. از این منظر بایستی درک کرد که هندوستان یک بازار بسیار مهم برای نوکیا به‌شمار می‌رود. فروشگاه Flipkart از دانش خود پیرامون نیازمندی‌های مشتریان هندی به منظور توسعه و ترویج فرآیند تولید و فروش تلویزیون‌های هوشمند برند نوکیا استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH