ساعت هوشمند مجیک واچ 2

رونمایی از جدیدترین گجت‌های هوشمند آنر در ایران

تا چندی پیش نام آنر به عنوان برند داخلی تلفن‌های هوشمند شرکت هواوی شناخته می‌شد، اما طی دو سال اخیر راه آنر از راه هواوی جدا شده و این شرکت به عنوان یک برند مستقل خود را در بازار معرفی کرده است. البته تغییرات و برنامه‌های شرکت آنر به همین جا ختم نمی‌شود، این شرکت چینی به تازگی در کنار تلفن‌های هوشمند، دسته‌ای از محصولات جدید را به خط تولید خود اضافه کرده تا حضور جدی‌تری در بازار جهانی داشته باشد.

از محصولات جدید آنر می‌توان به لپ‌تاپ‌های سری مجیک‌بوک، دست‌بند و ساعت‌های هوشمند سری مجیک واچ و ایربادهای جدید این شرکت اشاره کرد. آنر در تلاش است تا علاوه بر فروش تلفن هوشمند، در بازار لپ‌تاپ، گجت‌های پوشیدنی و لوازم جانبی تلفن همراه نیز حضور داشته باشد. این شرکت عرضه محصولات خود را نیز گسترش داده و قصد دارد علاوه بر چین، در بازار کشورهایی مانند ایران نیز به عنوان یک برند جذاب و قابل اعتماد شناخته شود.

به همین منظور برند آنر محصولات جدید خود برای بازار ایران را به تازگی معرفی کرده که تا چندی دیگر وارد فروشگاه‌ها می‌شوند. محصولات جدید آنر شامل لپ‌تاپ آنر مجیک‌بوک 14، ایربادهای آنر مجیک و Choice True Wireless، مجیک واچ جی‌اس پرو و مجیک واچ 2 و همچنین روتر گیمینگ این شرکت می‌شود. آنر فرصتی را پیش آورد تا تیم آی‌تی‌رسان نگاهی اجمالی به محصولات جدید این شرکت داشته باشد، در ادامه به معرفی محصولاتی که آنر برای بازار ایران تدارک دیده، خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

ساعت واچ جی‌اس پرو

ساعت هوشمند Watch GS Pro یک گجت پوشیدنی همه‌کاره و آماده به کار در سخت‌ترین شرایط است. این ساعت به طور اختصاصی برای ورزشکاران، طبیعت‌گردان و ماجراجویان ساخته شده که البته در روزهای عادی نیز می‌توان از ویژگی‌های آن استفاده کرد. ساعت هوشمند آنر Watch GS Pro با طول و عرض 4.8 میلی‌متر و با یک طراحی برجسته اسپرت به یک نمایشگر امولد تمام لمسی 1.39 اینچی مجهز شده است.

این ساعت از نظر مقاومت دارای تائیدیه‌های مختلفی از جمله مقاومت در برابر آب، باران، شن و غبار، آلودگی توسط مایعات، تابش آفتاب و موارد بسیار دیگری است و در دمای پرفشار سرد تا منفی 40 درجه و گرم تا مثبت 70 درجه کار می‌کند. با این ساعت می‌توانید ورزش کنید، به موسیقی گوش دهید، تماس‌های خود را پاسخ دهید، در کوه و جنگل راه خود را پیدا کنید و سلامت بدن خود را کنترل نمایید. آنر در این ساعت بیش از 100 متد مختلف برای ورزش را قرار داده تا همه ورزشکاران بتوانند تمرینات اختصاصی خود را با این ساعت مدیریت کنند. با استفاده از نقشه و جی‌پی‌اس حتی در دور افتاده‌ترین مناطق نیز می‌توانید راه خود را پیدا کنید.

ساعت هوشمند مجیک واچ 2

یکی از ویژگی‌های برجسته ساعت هوشمند آنر Watch GS Pro باتری با شارژدهی طولانی مدت است که موجب می‌شود تا نیاز چندانی به شارژر احساس نشود. طبق ادعای آنر این ساعت در حالت استفاده عادی تا 25 روز شارژ نگه می‌دارد، همچنین در حالت استفاده پرفشار تا 14 روز نیاز به شارژ مجدد نخواهید داشت. البته اگه به طور مداوم از GPS استفاده کنید، تا 40 ساعت باتری شارژ نگه می‌دارد. رابط کاربری جذاب، پوسته‌های متنوع، حالت هوشمند پوسته داخلی اتاق و فضای باز، 2 گیگابتی فضای ذخیره سازی موسیقی، قابلیت شخصی سازی محیط کاربری و تغییر بند ساعت، از دیگر مشخصات قابل اشاره ساعت هوشمند آنر Watch GS Pro هستند. در ادامه می‌توانید نگاه نزدیک ویدئویی آی‌تی‌رسان را به این ساعت جذاب تماشا کنید:

ساعت هوشمند مجیک واچ 2

شرکت آنر، ساعت هوشمند مجیک واچ 2 را برای استفاده روزانه عرضه کرده است. این ساعت در دو نسخه 42 میلی‌متری با طراحی ظریف‌ و نسخه 46 میلی‌متری با طراحی اسپرت عرضه می‌شود که برای آقایان و بانوان مناسب است، البته نسخه 42 میلی‌متری به دلیل طراحی ظریف‌تر، بیشتر برای بانوان توصیه می‌شود. هر دو ساعت با فولاد ضدزنگ تولید شده‌اند. در هر دو مدل از نمایشگر لمسی امولد با قابلیت نمایشگر همیشه روشن در اندازه‌های 1.39 اینچ برای نسخه 46 میلی‌متری و 1.2 اینچ برای نسخه 42 میلی‌متری استفاده شده است.

آنر برای افزایش سرعت عملکرد و پردازش ساعت مجیک واچ 2 در این مدل از تراشه هواوی کایرین A1 بهره برده است. قابلیت‌های متنوع این ساعت شامل 15 برنامه تمرینی ورزشی مختلف، پیگیری و ثبت وضعیت سلامت بدن (مانند خواب، استرس و ضربان قلب)، قابلیت ویژه برای دویدن و شنا، همچنین تقویم، پخش موسیقی و پاسخ به تماس (تنها در نسخه 46 میلی‌متری) می‌شود. رابط کاربری مجیک واچ 2 قابلیت شخصی سازی دارد و حتی می‌توانید تصویر خود را به عنوان پس‌زمینه ساعت انتخاب کنید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گجت‌های پوشیدنی، عملکرد و طول عمر باتری است، آنر در ساعت مجیک واچ 2 از باتری‌هایی استفاده کرده که در نسخه 46 میلی‌متری تا 14 روز و در نسخه 42 میلی‌متری تا 7 روز در حالت استفاده عادی، شارژ نگه می‌دارند.

ایربادهای جدید آنر

شرکت آنر در بخش محصولات صوتی خود از دو ایرباد جذاب و باکیفیت رونمایی کرده و قصد دارد هر دو محصول را به بازار ایران عرضه کند. ایربادهای آنر با دو نام Choice True Wireless و مجیک ایرباد معرفی‌شده‌اند و هرکدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند.

آنر Choice True Wireless

آنر Choice True Wireless یک ایرباد سبک، کوچک و باکیفیت است که با شارژدهی مناسب تا 6 ساعت پخش موسیقی مداوم یا 4 ساعت مکالمه صوتی را پشتیبانی می‌کند. کیس این محصول خود تا سه بار قابلیت شارژ کامل مجدد ایربادها را دارد و پس از اتمام شارژ، به وسیله کیس می‌توانید سه مرتبه دیگر بدون نیاز به برق، ایربادها را برای 6 ساعت گوش دادن به موسیقی شارژ کنید. به این ترتیب پس از شارژ اولیه تا 24 ساعت بدون نیاز به برق با استفاده از شارژر کیس از ایربادها استفاده کنید. مقدار شارژدهی اعلام شده از طرف آنر برای پخش موسیقی با ولوم 50 درصد است. با استفاده از کابل شارژ USB-C می‌توانید ایربادها را شارژ کنید.

با دیافراگم 7 میلی‌متری ایرباد Choice True Wireless کیفیت پخش صدا، واضح و شفاف با عمق بالا خواهد بود. بر روی ایربادها دو میکروفون نویزگیر برای افزایش کیفیت مکالمه صوتی قرار داده شده تا حتی در مکان‌های شلوغ برای مکالمه مشکلی نداشته باشید. همپنین قابلیت تاچ بدنه آن‌ها کمک می‌کند تا به آسانی پخش موسیقی را مدیریت کنید؛ به عنوان مثال با دوبار لمس ایرباد می‌توانید موسیقی را متوقف یا پخش کنید، همچنین برای جواب دادن یا پایان دادن به تماس نیز می‌توانید از همین عملگر استفاده کنید.

آنر با اتصال بلوتوث نسخه 5 این وعده را به خریداران داده که بدون وقفه، تاخیر یا قطعی می‌توانند به گوشی متصل شده و از پخش موسیقی لذت ببرند. پس از یک بار اتصال ایرباد به گوشی، دیگر نیازی به این کار نخواهید داشت و تنها با باز کردن در کیس ایرباد، اتصال برقرار خواهد شد. این ایرباد گواهی مقاومت در برابر تابش نور آفتاب، گرد و خاک و تعریق را دریافت کرده و از این جهت برای ورزش یا فعالیت‌های بدنی مناسب است. همچنین می‌توانید تنها از یک ایرباد برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید، این قابلیت برای مواقعی که در خیابان هستید یا می‌خواهید صدای محیط را بشنوید، کاربرد دارد.

آنر مجیک ایرباد

دومین ایرباد آنر قابلیت‌های مناسبی برای استفاده درون شهری دارد. آنر در این ایرباد از فیلترهای نویزگیر مختلفی استفاده کرده تا در زمان استفاده در خودرو، مترو، قطار و هواپیما، هیچ‌گونه صدای اضافه‌ای در هنگام پخش موسیقی مزاحم شما نشود. ویژگی قابل توجه این ایرباد غیرفعال کردن حالت دفع نویز است که در این حالت بخشی از صدای محیط را خواهید شنید. بلندی صدای 32 دسی‌بل و کیفیت صدای بسیار واضح و شفاف این ایرباد تجربه لذت بخشی از گوش دادن به موسیقی را به ارمغان می‌آورد.

مجیک ایرباد شرکت آنر از قابلیت تاچ برا مدیریت موسیقی یا پاسخ به تماس صوتی پشتیبانی می‌کند. در این مدل با بلوتوث 5 پس از اتصال اولیه به گوشی دیگر لازم نیست مراحل اتصال را بار دیگر تکرار کنید و تنها با باز کردن در کیس ایرباد، کار اتصال انجام می‌شود. باتری این مدل ظرفیت کمتری نسبت به مدل قبلی دارد و برای موسیقی تا 3 ساعت و برای تماس صوتی تا 2 ساعت پاسخگو خواهد بود، البته با غیرفعال کردن حالت نویزگیر، نیم ساعت به زمان شارژدهی ایرباد اضافه می‌شود. با استفاده از کابل شارژ USB-C می‌توانید ایربادها را شارژ کنید.

روتر گیمینگ آنر هانتر

یکی از معدود تولیدات آنر در حوزه بازی، روتر گیمینگ هانتر است که هر گیمری با دیدن ظاهر و مشخصات فنی آن، عاشقش خواهد شد. این روتر گیمینگ با طراحی هشت ضلعی استوانه‌ای شکل با بدنه طوسی و چراغ‌های ال‌ای‌دی با قابلیت تغییر رنگ در لبه‌ها، می‌تواند یکی از محصولات جذاب اتاق گیمینگ یا گیم‌نت شما باشد. در این روتر از یک تراشه وای‌فای سه بانده شامل آنتن 2.4 گیگاهرتز و یک آنتن دوگانه 5 گیگاهرتز استفاده شده که آنتن دوگانه با زاویه 30 درجه خود می‌تواند پوشش شبکه را به صورت افقی و عمودی بهبود بخشد. در عین حال آنتن گیمینگ اختصاصی برای حالت گیم‌مود برای گوشی‌های هوشمند با سرعت 5 گیگاهرتز و به شکل X درون روتر قرار داده شده است.

این روتر در سه حالت نافذ در دیوار، عادی و گیمینگ قابل تنظیم است، هنگامی که روتر در یک اتاق قرار دارد و نیاز دارید تا اتصال بی‌سیم در دیگر اتاق‌های خانه یا محل کار با سرعت بالا برقرار شود، می‌توانید از حالت نافذ در دیوار استفاده کنید. در حالت گیمینگ اتصال بی‌سیم به گوشی با بالاترین سرعت در اولویت قرار خواهد گرفت. این روتر با استفاده از رمزنگاری وای‌فای با پشتیبانی از WPA-PSK و WPA2-PSK، فایروال و جلوگیری از حملات DMZ, PAP/CHAP و  DoS خیال شما را از بابت امنیت راحت خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH