ریزر از 2 کیبورد جدید با قابلیت‌های منحصربه‌فرد رونمایی کرد

امروز شرکت ریزر از 2 صفحه‌کلید جدید با اسامی Blackwidow V3 و Blackwidow V3 Tenkeyless رونمایی کرد. این کیبوردها نسل جدید سری محبوب صفحه کلیدهای مکانیکی ریزر به شمار رفته و مجهز به سوئیچ‌های کلید بهبودیافته، دکمه‌هایی با روکش Doubleshot ABS و سیستم نورپردازی Razer Chroma RGB روشن‌تر در مقایسه با نسل‌های پیشین هستند. صفحه‌کلیدهای BlackWidow V3 و BlackWidow V3 Tenkeyless اکنون به‌ترتیب با قیمت‌گذاری پایه 140 و 100 دلاری قابل دسترس هستند.

صفحه‌کلید BlackWidow V3 دارای گزینه‌هایی برای سوئیچ‌های مکانیکی دقیق و کلیکی Razer Green یا سوئیچ‌های مکانیکی آرام و بی‌سروصدای Razer Yellow است. این سوئیچ‌ها از نرخ استقامتی معادل با حداکثر 80 میلیون ضربه کلید برخوردار هستند؛ موضوعی که از دوام نسبتا طولانی آن‌ها حکایت دارد. روکش‌های کلید DoubleShot ABS دارای کاراکترهای قالب‌بندی شده بوده و به همین دلیل با گذشت زمان از بین نمی‌روند.

BlackWidow V3 مجهز به محفظه‌ای شفاف است و درخشندگی سیستم نورپردازی Razer Chrome RGB را به خوبی نمایش می‌دهد. این صفحه‌کلید دارای یک غلتک دیجیتالی با عملکرد چندمنظوره است که در کنار کلیدهای چندرسانه‌ای قابل برنامه‌ریزی بوده و امکان کنترل جوانب مختلف یک کامپیوتر شخصی با ابزار Razer Synapse 3 را فراهم می‌کند.

BlackWidow V3 Tenkeyless دارای ویژگی‌های مشترک متعددی با BlackWidow V3 است. با این‌حال در مقایسه با مدل همزاد خود از اندازه کوچکتری برخوردار است. این صفحه‌کلید نیز دارای گزینه‌هایی برای سوئیچ‌های مکانیکی Razer Green و Razer Yellow است. کاربران قادر به نگاشت مجدد دکمه‌های BlackWidow V3 Tenkeyless از جمله کلیدهای نقشه‌برداری، ماکروهای ذخیره‌سازی و تنظیم سیستم روشنایی Razer Chroma RGB خواهند بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH