مشخصات و تصاویر رسمی اسمارت‌فون وان‌پلاس 8T منتشر شد

کمپانی وان‌پلاس در روز 14 اکتبر (23 مهرماه) از اسمارت‌فون جدید خود با نام وان‌پلاس 8T رونمایی خواهد کرد. کمپانی چینی پیش‌تر تیزر ویدیویی رسمی مربوط به این هندست را منتشر کرده است. در این کلیپ کوتاه 17 ثانیه‌ای تصاویری از پنل پشتی دستگاه به معرض نمایش گذاشته شد. اکنون نیز به لطف فهرست منتشر شده در وبسایت JD.com تصاویر رسمی این هندست قابل دسترس بوده و الگوی طراحی جلویی و جانبی هندست نیز قابل مشاهده است.

وان‌پلاس 8T

با این‌حال تصاویر مذکور فاقد هرگونه جزئیات جدید است؛ اما انتشار آن‌ها به منزله تائید رسمی طراحی ظاهری وان‌پلاس 8T خواهد بود. وان‌پلاس 8 با لبه‌های جانبی خمیده روانه بازار شد؛ در حالی‌که وان‌پلاس 8T برخلاف هندست نسل قبلی خود از یک پنل اولد کاملا تخت بهره خواهد برد. حفره کروی‌شکل کماکان در گوشه فوقانی سمت چپ نمایشگر قرار دارد. همچنین کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا، دکمه پاور و کلید کشویی فیزیکی هشدار نیز در سمت چپ بدنه گوشی مستقر شده‌اند.


وان‌پلاس 8T

فهرست منتشر شده در وبسایت JD.com به برخی مشخصات کلیدی وان‌پلاس 8T اشاره نموده است که از جمله آن‌ها می‌توان به نمایشگر با نرخ نوسازی 120 هرتزی، فناوری شارژ سریع 65 واتی، دوربین‌های چهارگانه و طراحی سبک و باریک بدنه اشاره کرد. پیکره‌بندی دوربین چهارگانه در قسمت پشتی گوشی از طراحی L شکل برخوردار بوده و از یک حسگر سنجش دمای نور و فلاش LED دوگانه میزبانی می‌کند.

تیزر مربوط به وان‌پلاس 8T

در عین‌حال پت لائو؛ مدیرعامل و موسس وان‌پلاس با انتشار تصویر دیگری اعلام کرد که وان‌پلاس 8T وزنی معادل 188 گرم و ضخامتی برابر با 8.4 میلی‌متر خواهد داشت. اگرچه وی تلاش کرد تا هندست جدید کمپانی را یکی از باریک‌ترین و سبک‌ترین پرچم‌داران دنیا معرفی کند؛ اما چنین ابعادی کاملا استاندارد به‌نظر می‌رسد. برای مقایسه جالب است بدانید که وان‌پلاس 8 هندستی باریکتر و سبکتر محسوب می‌شود.

خرده فروشی JD.com به قیمت‌گذاری رسمی وان‌پلاس 8T اشاره نکرده است. همچنین با اطمینان می‌توان اعلام کرد که برچسب قیمتی 9998 یوانی صرفا یک گمانه‌زنی است. بر اساس گزارشات پیشین این هندست احتمالا با قیمت‌گذاری در بازه 550 تا 750 یورویی عرضه خواهد شد. اما به منظور روشن شدن برچسب قیمتی نهایی وان‌پلاس 8T ناچارا بایستی تا روز چهارشنبه 23 مهرماه منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH