فصل دوم بازی فال گایز آغاز شد

فصل دوم بازی فال گایز با مراحل، پلی‌لیست و کاستوم‌های جدید آغاز شد. دو روز پیش، آپدیت جدید بازی فال گایز در اختیار کاربران قرار گرفت. با دانلود و نصب این آپدیت نسبتا کم حجم، فصل دوم بازی برای شما اجرا خواهد شد. در این فصل سطح بازیکنان صفر می‌شود اما تعداد تاج و توکن‌های بازیکنان نگه‌داشته شده است.

از اتفاقات جدید فصلا دوم بازی فال گایز، موسیقی جدید بازی و آیتم‌های جدید در فروشگاه بازی است. با شروع فصل دوم، کاستوم‌های جدید، حرکات خوشحالی و رنگ‌بندی‌های جدید برای کاراکترهای متفاوت به فروشگاه اضافه شده که با توکن‌ها قابل خریداری است. همچنین چهار بازی جدید به فال گایز اضافه شده تا جذابیت این عنوان افزایش پیدا کند.

از چهار بازی جدید، یک بازی به صورت مسابقه‌ای است که در آن با یک تم قدیمی یا قرون‌وسطایی باید از تیغ‌ها، تبرهای چرخان و پل‌ها بگذرید تا به خط پایان برسید. در سه بازی دیگر باید جعبه‌ها و باکس‌های مختلف را در مکان‌های خود قرار دهید و با عبور از آن‌ها امتیاز جمع‌آوری کنید یا به خط پایان برسید، در این سه مرحله کمک شخصیت‌ها به یک‌دیگر برای ایجاد یک راه برای پیروزی اهمیت فراوانی دارد.

در آپدیت جدید بازی، دو بخش عادی و Gauntlet Showdown وجود دارد، در بخش Gauntlet Showdown بازی به صورت تکی وجود داشته و بازی‌های تیمی حذف می‌شود. با این وجود از مراحلی که بازی به قدرت تیم بستگی دارد حذف شده و دیگر می‌توانید با اتکا به خود بازی‌ها را به پایان برسانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH