وان‌پلاس 8T با آداپتور شارژ سریع 65 واتی عرضه می‌شود

تا موعد رونمایی از اسمارت‌فون وان‌پلاس 8T تنها چند روز باقی‌مانده است. پرچم‌دار جدید این برند چینی با قابلیت شارژ سریع 65 واتی و رابط کاربری OxygenOS 11 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 11 روانه بازار خواهد شد. نمایشگر 120 هرتزی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس یکی از مشخصه‌های اصلی وان‌پلاس 8T به‌شمار می‌رود.


کمپانی وان‌پلاس در راستای کمپین تبلیغاتی به‌راه افتاده برای پرچم‌دار آینده خود اکنون تصویر مربوط به بسته‌بندی وان‌پلاس 8T را منتشر نموده است. این جعبه در قالبی مشابه با نمونه مورد استفاده برای اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس 8 و 8 پرو تولید شده است. بدین‌ترتیب اکنون شاهد به‌کارگیری یک جعبه کشیده قرمزرنگ با طراحی مینیمالیستی (کمترین میزان نوشته بر روی آن) هستیم.

کمپانی ضمن انتشار تصویر مربوط به جعبه هندست به اطلاعاتی پیرامون محتوای آن نیز اشاره نموده است. بر این اساس بسته‌بندی دستگاه شامل اسمارت‌فون، یک روکش محافظ (از پیش نصب شده توسط کارخانه)، یک کیس شفاف، آداپتور شارژ سریع 65 واتی و یک کابل USB-C (احتمالا در هر 2 سمت کابل) خواهد بود.

عرضه سایر مولفه‌ها در بسته‌بندی گوشی امری بعید به‌نظر می‌رسد؛ اما خریداران اولیه احتمالا هدفون‌های آینده کمپانی شامل وان‌پلاس بادز Z یا OnePlus Buds Wireless Z Bass Edition را به‌عنوان پاداش دریافت خواهند کرد. در واقع با فرا رسیدن روز 14 اکتبر (23 مهرماه) و معرفی رسمی وان‌پلاس 8T تمامی ابهامات برطرف خواهند شد.

وا‌ن‌پلاس 8T از یک حسگر دوربین منسوخ شده بهره خواهد برد

بر هیچ‌کس پوشیده نیست که کمپانی تصمیم گرفته تا کماکان وان‌پلاس 8 پرو را به‌عنوان پیشرفته‌ترین اسمارت‌فون خود معرفی نماید. در همین راستا کمپانی چینی در رویداد روز 23 مهرماه خود از تنها یک دستگاه پرچم‌دار یعنی وان‌پلاس 8T رونمایی خواهد کرد. اکنون به‌نظر می‌رسد که کمپانی مایل به ایجاد فضایی رقابتی میان وان‌پلاس 8T و اسمارت‌فون پرچم‌دار امسال خود نبوده و در همین راستا هندست آینده این برند از حسگر دوربین منسوخ شده IMX586 ساخت شرکت سونی بهره‌برداری خواهد کرد.

این سنسور پیش‌تر در سال 2018 معرفی شد و در برخی دستگاه‌های اقتصادی نظیر آنر پلی 4T و پرچم‌داران پیشین ‌وان‌پلاس شامل وان‌پلاس 7، 7 پرو، 7T، 7T پرو، 8 و حتی وان‌پلاس نورد مورد استفاده قرار گرفت. این در حالیست که پیرامون مشخصات دوربین مورد استفاده در وان‌پلاس 8T پرو هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست. در حال حاضر مشخص نیست که تولیدکننده چینی برای توجیه اتخاذ چنین تصمیمی چه توضیحاتی را ارائه خواهد داد.

این وضعیت عموما و به‌صورت غیرمستقیم مشابه رویکرد دنبال شده توسط گوگل است. اکنون سال‌هاست که گوشی‌های پیکسل این شرکت از سنسور 12 مگاپیکسلی IMX363 بهره می‌گیرند؛ اما دلیل اتخاذ چنین تصمیمی ترکیب منحصربه‌فرد کیفیت و قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه این حسگر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH