گلکسی A02 و گلکسی M02 سامسونگ با قیمت رقابتی به‌زودی معرفی خواهند شد

به‌نظر می‌رسد که کمپانی سامسونگ بر روی چند اسمارت‌فون اقتصادی جدید از 2 سری محبوب گلکسی M و گلکسی A خود کار می‌کند. این دستگاه‌های جدید با اسامی گلکسی A02 و گلکسی M02 روانه بازار می‌شوند. مطابق پیش‌بینی‌ها هر 2 هندست به‌عنوان مدل‌های جانشین گلکسی A01 و گلکسی M01 عرضه خواهند شد. جهت اطلاع افراد ناآگاه بایستی خاطرنشان کرد که سامسونگ مایل به تولید دستگاه‌هایی در تمامی حوزه‌ها است.

گلکسی M01 و گلکسی A01 غالبا هندست‌هایی هستند که کاربران تازه وارد به دنیای اسمارت‌فون‌ها را هدف قرار می‌دهند. اکنون شاهد انتشار اطلاعات بیش‌تری در خصوص ویژگی‌های کلیدی این 2 هندست هستیم.

رویت اسمارت‌فون‌های گلکسی A02 و گلکسی M02 در یک پایگاه داده جدید از عرضه قریب‌الوقوع آن‌ها حکایت دارد

گزارش جدید به نقل از وبسایت SamMobile منتشر شده است. کاربران این سایت اخیرا موفق به کشف تائیدیه‌ای در پایگاه داده Nemko AS شده‌اند. سند ضمیمه شده به گزارش شامل شماره مدل‌های مختلفی از جمله SM-A025F، SM-A025F/DS، SM-M025F/DS، SM-M025M و SM-M025M/DS است. در واقع اکنون با 5 شماره مدل مختلف سروکار داریم. این تائیدیه صرفنظر از شماره مدل‌های فوق به هیچ‌گونه جزئیات دیگری اشاره نکرده است.

در واقع نکته کلیدی این است که هر 2 دستگاه جزو یک تائیدیه مشترک هستند. این موضوع نشان می‌دهد که گلکسی A02 نهایتا می‌تواند با نام گلکسی M02 در برخی بازارها عرضه شود. بر اساس این فرضیه هر 2 هندست از ماهیتی کاملا یکسان برخوردار هستند. همچنین شایان به ذکر است که اکنون برای نخستین بار به دستگاهی با نام گلکسی M02 اشاره شده است. در مقابل اسمارت‌فون گلکسی A02 پیش‌تر در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده است.

بر اساس اطلاعات فهرست گیک‌بنچ گلکسی A02 از یک تراشه پایین‌رده اسنپ‌دراگون شرکت کوالکام همراه با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی بهره خواهد برد. با توجه به محدودیت ظرفیت حافظه‌داخلی احتمالا این هندست با قابلیت ارتقاء حافظه از طریق کارت میکرو اس‌دی در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. متاسفانه فهرست مذکور به نام و مشخصات تراشه مورد استفاده صریحا اشاره نکرده است؛ اما بر اساس پیش‌بینی‌ها این تراشه از نوع اسنپ‌دراگون 450 خواهد بود.

با بررسی گزارشات پیشین پیرامون گلکسی A02 می‌توان دریافت که این اسمارت‌فون از یک نمایشگر 5.7 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس بهره خواهد برد. دوربین سلفی منفرد در قسمت جلویی دستگاه از یک سنسور 8 مگاپیکسلی برخوردار است؛ در حالی‌که پنل پشتی گوشی از ماژول دوربین دوگانه میزبانی می‌کند. این ماژول مجهز به دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به‌همراه یک لنز 2 مگاپیکسلی است.

قیمت‌گذاری و زمان عرضه

بررسی گزارشات پیشین نشان می‌دهد که گلکسی A02 احتمالا با برچسب قیمتی 150 دلاری یا ارزان‌تر روانه بازار خواهد شد. در حال حاضر اطلاعات مربوط به گلکسی M02 اعلام نشده است؛ لذا با اطمینان می‌توان حدس زد که این 2 هندست از جنبه مشخصات اساسا مشابه یکدیگر هستند. با این‌حال انتظار می‌رود که طی هفته‌های آینده شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری در خصوص این هندست‌ها باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH