گوشی اکسپریا 1 II سونی با یک مدل رنگی جدید و ظرفیت رم بالاتر عرضه می‌شود

اسمارت‌فون اکسپریا 1 II شرکت سونی تاکنون در مدل‌های رنگی مشکی و بنفش عرضه شده است؛ اما سومین مدل رنگی نسبتا جذاب برای این هندست نیز به‌زودی روانه بازار خواهد شد. ظاهرا اکسپریا 1 II با مدل رنگی جدید Mirror Lake Green در کشور تایوان عرضه می‌شود. بر این اساس گجت مذکور در روز 20 اکتبر (29 مهرماه) به‌طور رسمی برای این بازار رونمایی خواهد شد.

رنگ‌آمیزی جدید به لحاظ ظاهری یقینا جذاب به‌نظر می‌رسد؛ اما تغییرات اعمال شده در این اسمارت‌فون صرفا جنبه ظاهری ندارند. در واقع نسخه جدید و سبزرنگ اکسپریا 1 II مجهز به حافظه رم 12 گیگابایتی خواهد بود. این در حالیست که 2 مدل رنگی پیشین با 8 گیگابایت حافظه رم در دسترس مشتریان قرار گرفتند.

هنوز مشخص نیست که آیا ارتقاء ظرفیت حافظه رم در مدل سبزرنگ به‌معنای افزایش برچسب قیمتی این محصول خواهد بود یا خیر؛ اما با توجه به ارتقاء مشخصه‌های سخت‌افزاری داخلی عملی شدن چنین سناریویی چندان مایه تعجب نخواهد بود. صرفنظر از ظرفیت حافظه رم تمامی جوانب و مشخصات دیگر این محصول با مدل‌های پیشین اکسپریا 1 II کاملا یکسان هستند.

همچنین نسخه 12 گیگابایتی مشابه این هندست نیز احتمالا در پایان ماه جاری در کشور ژاپن عرضه خواهد شد (اگرچه این مدل از تون رنگ مشکی متفاوتی بهره خواهد برد). بنابراین احتمالا به‌زودی شاهد عرضه این مدل در سایر بازارهای جهانی نیز خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH