مشکل-صفحه-نمایش-همیشه-روشن-s20

گلکسی S21 سامسونگ احتمالا با شارژر 65 واتی عرضه خواهد شد

اسمارت‌فون شیائومی می 10 اولترا صرفا در بازار چین قابل دسترس بوده و با بهره‌گیری از آداپتور شارژر 120 واتی دارای رکورد سریع‌ترین سرعت شارژ در میان تمامی اسمارت‌فون‌های جهان است. باتری مورد استفاده در این هندست دارای ساختار شیمیایی خاصی بوده و گوشی نیز به منظور پشتیبانی از تکنولوژی شارژ فوق سریع از مدار شارژ مناسب بهره می‌گیرد.

با این‌حال در رتبه بعدی اسامی هندست‌های بیش‌تری نظیر اوپو فایند ایکس 2 پرو و وان‌پلاس 8T به چشم می‌خورد. اسمارت‌فون جدید وان‌پلاس از فناوری شارژ 65 واتی پشتیبانی نموده و میزان شارژ باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی آن ظرف مدت کمتر از 40 دقیقه از 0 به 100 درصد خواهد رسید. اخیرا یک شارژر جدید سامسونگ با شناسه EP-TA865 موفق به دریافت تائیدیه شد؛ موضوعی که طرح گمانه‌زنی‌هایی پیرامون عرضه اسمارت‌فون گلکسی S21 اولترا با یک شارژر 65 واتی را به‌دنبال داشت. چنین آداپتوری برای شارژ باتری احتمالا 5000 میلی‌آمپرساعتی این اسمارت‌فون ظرف مدت کمتر از 1 ساعت مناسب به‌نظر می‌رسد.

تا این لحظه ظاهرا همه چیز مطلوب است؛ اما در ادامه شاهد افشای اسامی رمز سری گلکسی S21 در کنار شارژرهای محدودتری بودیم. امروز نیز یک تائیدیه منتشر شده در وبسایت MyFixGuide نشان‌ می‌دهد که هندستی با شماره مدل SM-G9910 (احتمالا متعلق به نسخه محلی اسمارت‌فون گلکسی S21) به‌همراه یک آداپتور شارژر سامسونگی با شناسه SP-TA800 عرضه خواهد شد. این شارژر دارای توان خروجی 25 واتی بوده و پیش‌تر همراه با اسمارت‌فون گلکسی نوت 20 اولترا در دسترس خریداران قرار گرفت.

فارغ از نظرات شخصی شما به‌نظر می‌رسد که شارژر 65 واتی صرفا به‌همراه مدل‌های گران‌قیمت‌تر سری گلکسی S21 نظیر نسخه اولترا عرضه شده و یا کاربران ناچارا بایستی شارژر دیواری 65 واتی را به‌صورت مجزا خریداری نمایند؛ همان‌طور که اکنون سامسونگ شارژر 45 واتی خود را به‌صورت مجزا به مشتریان خود می‌فروشد. با این‌حال هر 2 سناریوی فوق مطلوب به‌نظر می‌رسند؛ مشروط بر اینکه سامسونگ در هندست‌های سری گلکسی S21 خود از مدارات شارژ موردنیاز جهت پشتیبانی از فناوری شارژ 65 واتی بهره‌برداری نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH