مشخصات گوشی جدید ال‌جی لو رفت!

شرکت ال‌جی در حال تدارک برای پرده‌برداری از سومین سری گوشی‌های مقرون به صرفه‌اش که در کنگره جهانی سال جاری میلادی برگزار شد، بوده و قرار است LG L40 ،L70 و L90 که تمامی آن‌ها نمونه‌هایی میان رده هستند، به زودی وارد بازار شوند.

l 80l80 2

اما عکسی که توسط یکی از خبرگزاری‌ها شرقی درز کرده است، تصویری از نسخه دو سیم کارته اسمارت فون L80 است. این گوشی دارای ۴ کلید لمسی اعم از برگشت، خانه، منو و دکمه چند منظوره (Multi-Tasking) در جلوی گوشی است.

احتمالا نسخه تک سیم این دستگاه، دارای یک دکمه فیزیکی home در جلوی گوشی خواهد بود.

با توجه به عکس‌های درز کرده، می‌توان حدس‌هایی را در مورد سخت‌افزار این گوشی بیان کرد! این محصول ال‌جی از نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن 400×800 پیکسل بهره می‌برد. پردازنده این تلفن همراه، دو هسته‌ای و باقدرت 1.2 گیگاهرتز خواهد بود که در کنار آن با یک گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

این دستگاه از ۴ گیگابایت فضای داخلی بهره برده که با استفاده از حافظه جانبی به راحتی قابل‌افزایش خواهد بود. سیستم‌ عامل مورد استفاده در این اسمارت فون اندروید بوده که با آخرین نگارش یعنی 4.4 یا همان کیت کت خوشمزه، به دست مصرف‌کننده خواهد رسید. باتری مورد استفاده برای این گوشی ۵ اینچی، ظرفیتی معادل 2540 میلی‌آمپر دارد.

در این تلفن همراه از اکثر قابلیت‌های فعلی گوشی‌های ال‌جی استفاده شده است، به طور مثال Knock Code که به شما اجازه می‌دهد برای باز کردن قفل صفحه نمایش گوشی خود از الگوهای خاصی بر روی صفحه استفاده کنید.

در آخر، این عکس‌ها نشان می‌دهد که این گوشی در دو رنگ سیاه و سفید به بازار عرضه می‌شود. متأسفانه هیچ‌گونه اطلاعاتی در خصوص قیمت احتمالی این اسمارت فون درز نکرده است! پس باید تا زمان عرضه رسمی آن صبر کرد.

4 در مورد “مشخصات گوشی جدید ال‌جی لو رفت!”

  1. حتی lg gpro lite هم گزینه بهتری نسبت به این هستش.اما احتمالا قیمت این پایین باشه.
    در ضمن الجی ثابت کرده که با رزولوشن پایین هم میتونه صفحه نمایش های با کیفیتی تولید کنه.نمونش همین g pro lite که با رزولوشنی کمتر از g700(به طور مثال)کیفیت کلی بالاتری از اون داره.

  2. رزولوشن کم در کنار صفحه بزرگ نتیجه میشه کیفیت بد صفحه نمایش اگه بین 500 تا 600 باشه ارزش خرید داره وگرنه xperia c گزینه بهتری نسبت به این گوشی هست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH