ردمی K30S شیائومی با قیمت‌گذاری مقرون‌به‌صرفه به‌زودی عرضه خواهد شد

مدیرکل ردمی اخیرا تیزر تبلیغاتی جدیدی را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرد و رئیس بخش موبایل شیائومی نیز به این پست واکنش نشان داد. این تحرکات فزآینده با هدف رونمایی از اسمارت‌فون ردمی K30S ایجاد شده‌اند. بر اساس اعلام یک شخص خبرچین این رویداد در روز 27 اکتبر (6 آبان ماه) برگزار خواهد شد. به گفته وی فروش این هندست از روز 1 نوامبر (11 آبان ماه) و چند روز پیش از برگزاری جشنواره خرید روز مجردها (21 آبان ماه) آغاز می‌شود. با این‌حال زمان اعلام شده برای رونمایی از ردمی K30S هنوز به‌طور رسمی موردتائید قرار نگرفته است.

شخص خبرچین با نام مستعار Digital Chat Station ادعا می‌کند که قیمت‌گذاری ردمی K30S در مقایسه با رقم مورد انتظار ارزان‌تر خواهد بود. همچنین قیمت این محصول در مقایسه با اسمارت‌فون ردمی K30 اولترا مجهز به تراشه +Dimensity 1000 شرکت مدیاتک نیز ارزان‌تر است. در عوض ردمی K30S از تراشه اسنپ‌دراگون 865 استفاده خواهد کرد. در واقع شرکت مخابراتی China Mobile با یک لغزش سهوی اعلام کرد که این اسمارت‌فون مدل ری‌برند شده   Mi 10T است.

“با بررسی قیمت‌گذاری پیش‌تر اعلام شده برای ردمی K30S متوجه خواهید شد که این هندست از برآوردهای قبلی شما بسیار ارزان‌تر است. افرادی‌که قادر به خریداری ردمی K30 اولترا نبوده و مایل به اجرای بازی‌های موبایلی در مقیاس بزرگ هستند؛ می‌توانند نسبت به خریداری ردمی K30S اقدام نمایند. تراشه اسنپ‌دراگون 865 مورد استفاده در این هندست کماکان از تراشه تیانجی (اسم رمز تراشه Dimensity 820) عملکرد بهتری دارد.”

یک روز بعد وبسایت TENAA فهرست مشخصات دقیق ردمی K30S را منتشر کرد. اطلاعات مندرج در فهرست تائید می‌کنند که این هندست واقعا مبتنی بر شیائومی Mi 10T طراحی شده است. این محصول اوایل هفته جاری در اروپا عرضه شد؛ اما در کشور چین قابل دسترس نیست. از جنبه قیمت‌گذاری نیز نسخه‌ای از ردمی K30 اولترا مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی با برچسب قیمتی 2000 یوان (حدودا 255 یورو) عرضه می‌شود. این رقم نصف بهایی است که مشتریان برای خریداری Mi 10T با همین پیکره‌بندی حافظه در اروپا پرداخت می‌کنند.

چنان‌چه گمانه‌زنی‌های مطرح شده در خصوص قیمت‌گذاری ارزان‌تر ردمی K30S نسبت به ردمی K30 اولترا واقعیت داشته باشند؛ در این‌صورت گجت مذکور محصولی بسیار ارزشمند قلمداد خواهد شد. برای مقایسه جالب است بدانید که ردمی K30 پرو مدل دیگری از خانواده ردمی با تراشه اسنپ‌‌دراگون 865 به‌شمار می‌رود. این هندست با قیمت‌گذاری 3000 یوان (380 یورو) در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH