پیج جدید آی‌تی‌رسان را در اینستاگرام دنبال کنید

آی‌تی‌رسان از گذشته در شبکه‌های اجتماعی پربازدیدی همچون اینستاگرام و تلگرام حضور پررنگی داشته و همیشه سعی کرده تا رضایت مخاطبان خودش را در اولویت قرار دهد. در همین راستا تصمیم گرفتیم تا با کمی تغییر و تحول، پیج جدیدی را در اینستاگرام ایجاد کنیم.

ما در پیج جدید خودمان سعی کرده‌ایم تا فعالیتی کاملا متفاوت با سایت را در پیش بگیریم، به زبان ساده، پیج جدید آی‌تی‌رسان محتوای خاص و اختصاصی خودش را دارد و تنها یک پیج برای بازنشر محتوای منتشر شده در وب‌سایت نیست.

شما با عضویت در پیج جدید ما، علاوه بر مشاهده اخبار داغ دنیای فناوری، می‌توانید پست‌های مربوط به راهنمای خرید، لیست قیمت، معرفی بازی‌ها و اپلیکیشن‌های جدید، محتوای ویدئویی اختصاصی و هزاران پست مفید، جذاب و حتی سرگرم‌کننده‌ دیگر را نیز شاهد باشید. جدای از تمام موارد گفته شده، شما از طریق اینستاگرام می‌توانید بیشتر با اعضای مجموعه ما آشنا شده و پشت صحنه فعالیت‌های سایت را نیز ببینید؛ حتی از طریق این پیج می‌توانید با ما تعامل بیشتری داشته باشید و سوالات خودتان را در رابطه با محصولات جدید، بپرسید تا به تک تک آن‌ها در بررسی‌هایمان پاسخ دهیم.

ما با تمام توان خود به دنبال تهیه محتوای شاخص در اینستاگرام با گرافیک مثال‌زدنی هستیم. لطفا پیج جدید ما را به آدرس ITResancom@ دنبال کرده و با به اشتراک‌گذاری آن با دوستان خود، از ما حمایت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH