سری گلکسی S21 سامسونگ احتمالا بدون آداپتور شارژر و هدفون عرضه می‌شوند!

بر اساس گزارشات اخیرا مخابره شده از کره‌جنوبی، شرکت سامسونگ قصد دارد تا از رویکرد اپل در زمینه حذف آداپتور شارژر و هدفون از بسته‌بندی هندست‌های آی‌فون الگوبرداری کرده و اسمارت‌فون‌های آینده سری گلکسی S21 خود را بدون این ابزارهای جانبی روانه بازار کند. به گفته یک رسانه خبری محلی با نام ChosunBiz ظاهرا برخی منابع صنعتی داخلی تائید کرده‌اند که سامسونگ به‌دنبال حذف کلیه لوازم جانبی (به جز کابل USB-C) از بسته‌بندی پرچم‌داران آینده خود است. البته این تصمیم در حال بررسی بوده و هنوز نهایی نشده است.

آیا دوران عرضه ابزارهای جانبی فوق در بسته‌بندی پرچم‌داران سامسونگی به سر آمده است؟

سامسونگ با عرضه گوشی‌های سری S خود از نخستین مدل با نام گلکسی S تا جدیدترین نسخه موسوم به گلکسی S20 همواره یک جفت ایرباد سیمی، کابل USB و آداپتور شارژ دیواری را در اختیار مشتریان قرار داده است. حذف ابزارهای جانبی داخل جعبه گوشی و استفاده از بسته‌بندی کوچکتر به‌طور بالقوه می‌تواند به نفع محیط زیست تمام شود. با این‌حال برخی کارشناسان ادعا می‌کنند که این تصمیم با هدف صرفه‌جویی در هزینه‌های حمل‌‌ونقل و درآمدزایی از محل فروش شارژر به‌صورت مجزا اتخاذ شده است؛ اقدامی که بیش از هر چیز به سود سامسونگ خواهد بود.

بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا شایعه حذف شارژر از بسته‌بندی هندست‌ها مشمول دستگاه‌های سامسونگی غیر پرچم‌دار نیز خواهد شد یا خیر. بر اساس پیش‌بینی‌ها هندست‌های سری گلکسی S21 احتمالا پیش از موعد مقرر معرفی خواهند شد؛ بنابراین یقینا به تدریج جزئیات بیش‌تری در خصوص این گجت‌ها منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH