اسناد داخلی HMD Global از عرضه اسمارت‌فون نوکیا 10 در آینده نزدیک حکایت دارند

اسناد داخلی لو رفته از کمپانی HMD Global به چندین نکته اساسی و جالب‌توجه اشاره دارند. در این میان به نام اسمارت‌فون نوکیا 10؛ جانشین احتمالی نوکیا 9 PureView نیز اشاره شده است. در این اسناد از جزئیات مربوط به نوکیا 10 هیچ صحبتی نشده است. در این میان صرفا اعلام شده که درز هرگونه اطلاعات پیرامون نوکیا 10 کاملا ممنوع است.

با این‌حال بخش جالب‌تر اسناد به برنامه‌های آینده HMD برای برند نوکیا پرداخته است. البته تبدیل شدن به 3 تولیدکننده برتر اسمارت‌فون در جهان ظرف مدت 3 تا 5 سال آینده کماکان در چشم‌انداز آینده کمپانی قرار دارد. در این راستا نوکیا مایل است تا به یکی از بهترین دوستان گوگل تبدیل شود. این موضوع چندان مایه تعجب نیست؛ چرا ظرف 2 ماه گذشته کمپانی‌های کوالکام و گوگل مبالغی را در نوکیا سرمایه‌گذاری نموده‌اند. در نتیجه نوکیا بر مقوله بازاریابی هندست‌های خود با جدیدترین نوآوری‌های گوگل تمرکز نموده و در راستای تسلط بر خدمات گوگل تلاش خواهد کرد.

نقطه قوت HMD Global در زمینه فروش این است که دستگا‌ه‌های نوکیا تمامی رده‌های قیمتی را تحت پوشش قرار می‌دهند. این هندست‌ها با نسخه دستکاری نشده سیستم‌عامل اندروید مشابه نسخه خام ارائه شده توسط گوگل در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

همچنین در سند مذکور به برخی دستورالعمل‌های مربوط به رویدادهای آینده نوکیا اشاره شده که یکی از آن‌ها مقایسه مستقیم گوشی‌های نوکیا با سایر برندها است. همچنین در این سند به ضرورت تمرکز بر بازارهای کلیدی شامل هندوستان، چین، روسیه، اندونزی، بریتانیا، آلمان، آفریقای جنوبی، مکزیک و ایالات‌متحده اشاره شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH