تصاویر درز کرده از پرچمدار هواوی، اسند P7 را درست یک هفته مانده به معرفی‌اش اینجا ببینید

پرچمدار خوش اندام و زیبای هواوی که تا هفته آینده معرفی نخواهد شد، امروز و در تصاویری زنده ظاهر شده است که دیدن این تصاویر پیش از معرفی‌اش از لذت خاصی برخوردار خواهد بود.

از همین تصاویر مشخص است که P7 درست به مانند دیگر محصولات هواوی از طراحی زیبایی برخوردار است، با اینکه شاید زیاد هم تفاوتی با مدل پیشینش P6 نکرده باشد.

از نظر مشخصات، پی 7 دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی، یک پردازنده خانگی 4 هسته‌ای Kirin 910T و رم 2 گیگابایتی خواهد بود. دو دوربین یکی در پشت و 13 مگاپیکسلی و دیگری در جلو و 8 مگاپیکسلی برای این هوشمند در نظر گرفته شده‌اند. در نسخه LTE این هوشمند دو دریچه برای سیمکارت مشاهده می‌شود و یک دریچه دیگر هم برای کارت حافظه تعبیه شده است.

در آخر هم پی 7 قرار است با اندروید کیت‌کت و البته با رابط کاربری مختص این کمپانی یعنی EmotionUI بی‌آید.

با تمام این ویژگی‌ها که گفته شد و خوب هم به نظر می‌آمد، شاید خیلی‌ها باور داشته باشند که پی 7 نتواند رقیب چندان قدرتمندی برای پرچمداران دیگر کمپانی باشد. مثلا همین پردازنده Kirin تعبیه شده، قدرتی برابر با اسنپدراگون 600 دارد که دیگر در پرچمداران استفاده نمی‌شود. باید منتظر بود و دید که قدرت این هوشمند هم مثل ظاهر زیبایش دل می‌برد یا نه؟

Leaked-Huawei-Ascend-P7-photos (1)[divide]

Leaked-Huawei-Ascend-P7-photos (2)[divide]

Leaked-Huawei-Ascend-P7-photos (3)[divide]

Leaked-Huawei-Ascend-P7-photos (4)[divide]

Leaked-Huawei-Ascend-P7-photos (5)[divide]

Leaked-Huawei-Ascend-P7-photos (6)[divide]

Leaked-Huawei-Ascend-P7-photos

9 در مورد “تصاویر درز کرده از پرچمدار هواوی، اسند P7 را درست یک هفته مانده به معرفی‌اش اینجا ببینید”

  1. دیگاها متفاوت هستن هر کسی یه نیازی داره نمیشه گفت چی خیلی خوبه وچی بده باید ببینیم نیازمون چیه . نیازمون چیه ؟ درباره پرچمدار قوی هواوی D3 تحقیق کنین ببینین چیه اونوقت نظر بدین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH