شرکت سامسونگ از نسخه جدید اسمارت‌فون گلکسی زد فولد 2 با نام W21 5G رونمایی کرد

شرکت سامسونگ از دومین ورژن پرچم‌دار تاشوی سال 2020 خود در کشور چین رونمایی کرد. با این‌حال در نامگذاری محصول جدید کمپانی از واژه “گلکسی” استفاده نشده است. این هندست تا حدود بسیار زیادی بر پایه گلکسی زد فولد 2 5G طراحی شده است؛ اما در کشور چین تحت‌عنوان سامسونگ W21 5G عرضه می‌شود.


ویژگی‌های سخت‌افزار داخلی این 2 هندست نیز تقریبا مشابه یکدیگر هستند. این اسمارت‌فون مجهز به نمایشگر داخلی 7.6 اینچی از نوع داینامیک آمولد 2X و یک نمایشگر 6.23 اینچی سوپر آمولد با روکش گوریلا گلس Victus در قسمت خارجی دستگاه است. توان پردازشی W21 5G از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 865 پلاس تامین می‌شود. همچنین در کشور چین این هندست با حداکثر پیکره‌بندی حافظه شامل 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه‌داخلی روانه بازار می‌شود.

موضوع عجیب این‌که سامسونگ W21 در مقایسه با گلکسی زد فولد 2 کمی کشیده‌تر است؛ اما ظرفیت باتری آن‌ها مشابه یکدیگر بوده و برابر با 4500 میلی‌آمپرساعت است. این هندست از قابلیت شارژ سیمی 25 واتی و شارژ بی‌سیم 11 واتی پشتیبانی می‌کند. پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه 12 مگاپیکسلی نیز میان هر 2 هندست مشترک است.

تنها تفاوت عمده میان این 2 هندست این است که مدل جدید به منظور تطابق بهتر با بازار چین مجهز به درگاه سیم‌کارت دوگانه است. عرضه این اسمارت‌فون با همکاری شرکت China Telecom انجام می‌شود. پنل پشتی هندست‌ها نیز از ظاهری متفاوت برخوردار هستند. پنل پشتی W21 5G با نوارهای عمودی طلایی‌رنگ تزئین شده است.

به هرحال اکنون پیش‌سفارش سامسونگ W21 5G با قیمت‌گذاری 20 هزار یوان آغاز شده است. این محصول در فروشگاه آنلاین رسمی سامسونگ قابل دسترس است. فرآیند پیش‌سفارش نیز از ساعت 20:20 به وقت محلی آغاز می‌شود.

اسمارت‌فون سامسونگ W21 5G با بسته‌بندی بسیار جالب روانه بازار می‌شود

قیمت‌گذاری این هندست در مقایسه با مدل معمولی گلکسی زد فولد 2 گران‌تر است؛ هندستی که اکنون با قیمت‌گذاری 17 هزار یوان در بازار چین قابل دسترس است. با این‌حال هندست‌های سری W پیشنهادات برتری هستند که با مزایای اضافی نظیر سرویس‌های پشتیبان عرضه می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH