عرضه گلکسی زد فلیپ 2 سامسونگ تا تابستان سال آینده به تعویق افتاد

بر اساس گزارشات پیش‌تر منتشر شده قرار بود اسمارت‌فون گلکسی زد فلیپ 2 سامسونگ مجهز به نمایشگر تاشو در فصل بهار آینده عرضه شود؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد که این هندست به‌همراه پرچم‌داران نسل آینده سری گلکسی S21 سامسونگ روانه بازار نخواهد شد.

یک خبرچین توئیتری شناخته شده با شناسه DSCCRoss@ که ریاست موسسه DSCC را نیز بر عهده دارد؛ امروز از طریق کانال شخصی خود این خبر را اعلام کرد. به گفته وی عرضه سامسونگ گلکسی زد فلیپ 2 تا فصل تابستان آینده به تعویق خواهد افتاد. نسخه اولیه اسمارت‌فون گلکسی زد فلیپ در اوایل ماه فوریه سال جاری عرضه شد. سپس غول کره‌ای نسخه 5G این هندست را در ماه آگوست به بازار عرضه کرد.

تاکنون پیرامون اسمارت‌فون آینده سامسونگ گلکسی زد فلیپ 2 هیچ خبری منتشر نشده است. اما با توجه به تبدیل شدن گوشی‌های 5G به محصولاتی رایج در بازار می‌توان اطمینان داشت که این هندست نیز از اتصال به شبکه‌های 5G پشتیبانی خواهد کرد. لذا سناریوی به‌کارگیری تراشه اسنپ‌دراگون 875 کوالکام در این محصول چندان دور از انتظار نیست.

گزارش مذکور همچنین خاطرنشان می‌کند که اسمارت‌فون جدید با پیشرفت‌هایی جالب‌توجه نسبت به هندست نسل قبلی عرضه خواهد شد؛ با این‌حال در این زمینه هیچ توضیح بیش‌تری ارائه نشده است. از این منظر یادآوری ویژگی‌های کلیدی هندست نسل اول احتمالا مفید خواهد بود. این هندست مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی با قابلیت شبیه‌سازی دینامیکی و نسبت ابعاد 22:9 است. گلکسی زد فلیپ برخلاف سایر گوشی‌های تاشو مجهز به یک لایه شیشه‌ای فوق‌العاده نازک (UTG) بر روی نمایشگر خود است. بنابراین کاربران هنگام استفاده از دستگاه به هیچ‌عنوان نگران خراشیدگی نمایشگر آن نخواهند بود. همچنین نمایشگر ثانویه 1.1 اینچی نیز جهت نمایش اعلان‌ها در نظر گرفته شده است.


از جنبه سخت‌افزار داخلی نیز گلکسی زد فلیپ از تراشه اسنپ‌دراگون 855 پلاس به‌همراه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی از نوع UFS 3.0 بهره می‌گیرد. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی این هندست دارای پیکسل‌های 1.4 میکرونی و گشودگی دیافراگم f/1.8 است. همچنین حسگر دوم 12 مگاپیکسلی با دیافراگم کمی کندتر (f/2.2) مولفه دیگر ماژول دوربین را تشکیل می‌دهد. گلکسی زد فلیپ با یک باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی روانه بازار می‌شود؛ اما سرعت شارژ این هندست به 15 وات محدود خواهد بود. اسپیکرهای استریو تنظیم شده توسط کمپانی AKG، قابلیت شارژ بی‌سیم و بهره‌مندی از سیستم‌عامل اندروید 10 همراه با رابط کاربری One UI 2.0 سایر مشخصات کلیدی هندست را تشکیل می‌دهند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH